/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Upload med datakabel
Fra : rj77
Vist : 446 gange
60 point
Dato : 01-08-03 16:23

Halløjsa!

Er der nogen herinde der ved, hvordan man uploader polyfoniske ringetoner og billeder,
til de nyere Nokia med et datakabel???
Er der nogle specielle programmer der skal bruges?
Eller er det kun over wap'en man kan, fra diverse sider??

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 01-08-03 22:29

Hej rj77

Til de nyere nokia telefoner skal du benytte følgende programmer med datakabel:

MobiMB til 23€ http://www.logomanager.co.uk/cat/cat.php?cat=main

og Oxygen phone manager2: http://www.opm-2.com/

Du kan muligvis også benytte andre, men det afhænger lidt af hvilken telefon du har.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : khiladi

Dato : 17-08-03 08:45

jeg har uploded nogle poly ringetoner med oxygen til min nokia 3510i. den har gemt ringetonerne der hvor alle de originale plejer at være,men hvordan kan jeg slette de ringetoner igen ? kunne ikke finde en løsning i oxygen, pls help :(

Kommentar
Fra : khiladi

Dato : 12-10-03 11:13

du skal bruge et program som hedder vist : ringetone workshop.. med den kan du fjerne de toner du nu snakker om,havde det samme problem engang. men fik dem da fjernet :)

Godkendelse af svar
Fra : rj77

Dato : 08-01-04 20:25

Tak for svaret srhansen.

Undskyld ventetiden

M.V.H
René