/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Adsl fra TDC hænger ????
Fra : styx777
Vist : 383 gange
27 point
Dato : 01-08-03 13:19

Jeg har et mindre problem med min Adsl-forbindelse fra TDC (har prøvet at ringe til dem flere gange men de kan ikke finde ud af problemet)

Problemet består i at jeg surfer rundt på nettet i en 5-10 min hvorefter forbindelsen går død i en 30-40 sekunder hvorefter jeg så kan surfe videre. Min forbindelse bliver ikke afbrudt men den "hænger" i de 30-40 sekunder hvor jeg hverken kan checke mail eller andet.

Er der nogen af jer derude der har prøvet noget lignende eller har et svar ?

Med venlig hilsen
Henrik Stick

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 01-08-03 13:35

Har du prøvet med mere end én PC? Det kunne jo ellers også være et SW-problem.

Kommentar
Fra : styx777

Dato : 01-08-03 14:30

Hej igen

Yepper har prøvet med en pc der havde XP installeret og da virkede det fint.
Det kan måske have noget med mit win98 at gøre ??? Men jeg ved ikke hvad :(

Hilsen Henrik

Accepteret svar
Fra : onkelkeld

Modtaget 27 point
Dato : 01-08-03 16:58

Jeg har haft samme problem, men det hjalp da jeg fik rydet op under netværk, og fik fjernet det som windows selv mente der skulle være der inde, hvis ikke lige windows kan genkende dit net kort, tilføjer windows en masse mulighedder, prøv at se ude på TDC's sider der er en andvisning på hvordan det under netværk skal se ud, og herefter kan du selv tjække om du skulle have sammen problem som jeg havde.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37036

Godkendelse af svar
Fra : styx777

Dato : 02-08-03 15:17

Tak for svaret onkelkeld. 1000 Tak - Det hjalp