/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Molokyle
Fra : emesen
Vist : 420 gange
10 point
Dato : 01-08-03 12:48

Et stort tillykke skal lyde her fra Smørum.
Fra Eyvind og Emesen.

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 20 point
Dato : 01-08-03 12:56

Jep også et stort tillykke herfra ....
(her burde være indsat en flage smiley)

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-08-03 12:57

Også tillykke herfra NV.

Er der en eller flere matematiske begavelser der lige gider forklare mig, hvordan hulen dette lodtrækningssystem fungerer.

For at forebygge enhver misforståelse,(nogen kunne godt få sjove idéer) skal jeg lige pointere, at det intet har med misundelse at gøre. Molo har så rigelig fortjent at vinde, og jeg er så rigelig forsynet med printerware, men jeg forstår simpelthen ikke systemet.

Ram (klart sproglig)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-08-03 13:23

Stort tillykke Molokyle !!

Mvh
srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-03 13:24

Hej Ram2

I princippet er det sådan, at jo flere point man har optjent i løbet af
en måned, jo flere chancer har man for at vinde den pågældende
måneds præmie.

I denne måned havde Molokyle 6 % chance for at vinde - og dermed
94 % risiko for IKKE at vinde.
Så sandsynligheden for at han vandt, var ikke stor.

Sådan fungerer det bare ikke i praksis.
I praksis er det ALTID nr. 1 på top 10 listen, der vinder - medmindre
vedkommende har vundet i forvejen. Så går præmien til nr. 2.

Dog med visse undtagelser: Hvis man har scoret 3000 point på
et enkelt spørgsmål, får man ikke lov til at vinde. Heller ikke, selv om
man ligger nr. 1 på top 10 listen og aldrig har vundet før.
Så går præmien til nr. 2 - også selv om nr. 2 faktisk HAR vundet før.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-03 13:25

UPS, jeg glemte: Tillykke, Molokyle!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-08-03 13:45

Molokyle,Tillykke.

Manse9933

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-08-03 15:04

Det er helt rigtigt, som Rellom skriver det

Der har dog været flere før mig der har præsteret at vinde flere gange. Bla uffe28/e.p og strarup

Den første præmie jeg vandt gik ganske hurtigt i stykker. Efter en del skriverier med Kandu, stod det klart at præmien ikke kunne erstattes. Derfor er det måske en slags "plaster på såret" præmie jeg vandt. Dk og jeg lå "meget" tæt pointmæssigt, men selvom jeg måske havde været nr. 1 havde jeg bestemt ikke regnet med at vinde.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-03 15:45

Det har du ret i, srhansen.
Sådan som jeg beskriver det, har det kun været, siden strarup vandt
for tredie gang i træk - og man så tredie gang fandt ud af, at det "i virkeligheden"
var e.p., der havde vundet.
Så min teori er, at kandu har et fast greb i nakken på lykkens gudinde.
Men jeg understreger, at det kun er en teori.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-03 15:50

NB! Efter at strarup kom til, kunne man ikke længere automatisk
lade præmien gå til nr. 1 på top 10 listen - for så skulle han jo
have vundet i alle de måneder, han var med.
For strarup var det som bekendt en smal sag at optjene 10.000 superpoint om måneden.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-03 16:03

Og så lige et lille NB til: Uffe29 har kun vundet èn gang under sit
nuværende brugernavn.
Den anden gang vandt han under brugernavnet e.p.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-08-03 18:11

Hej Molo ...

tillykkke med printerdimsen ..... ( nu ejer du da lidt hardware *GGG )

Godt gået...

Karina

God weekend allesammen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-03 21:47

Fra en ende af :

emesen -> Tak ska' du ha.
Phylock -> Hva' er en flage ? (Din tur næste gang.... lillle pige )
ram2 -> NV. Fatter ingenting hér heller (men man får lavet tænder gratis dér på Falkevej !)
srhansen -> Det er den med snøren i vandet er fanger
rellom -> Takker.
manse9933 -> Bedre held næste gang
fnollerpige -> Yes, lidt hårde ting dimser til indkøbsvognen.

Til ALLE -> Tak for opmærksomheden. Det varmer ! No'en der kan skaffe mig billige printerpatroner ???

Jeg har også gjort mig stor umage i det sidste stykke tid: Wife Escape = Hjertesorg.

I har bare været for fede : TAK !

Ps. ram2 -> I dagens anledning :

Kode
Roulade med Marcipansmag (indeholder 3,3% abnrikoser)
Roulade med Abrikosfrugtfyldning og creme med vaniljesmag, overtræk med marcipansmag og strber af vekaoovertræk.
( Det står der sgu!!!) + en masse og Mindst Holdbar Til : + en masse + Dette produkt kan indeholde spor af nødder + en masse + Holdbar efter åbning: + en masse + 5 dage i lukket emballage ( Den ska' åbnes STRAX i dagens anledning..) +
produceret 13 uger før udløbsdato !

500g E. (Se bunden af Pakken)

DAN CAKE A/S *DK-7323 Give * www.dancake.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 01-08-03 22:08

<Elykolom>

Hva' ska' du me' printer og roulade?

Dø ka' du !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-03 22:11

Tsk, tsk... misundelsens brød

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-08-03 22:59

også tillykke herfra molokyle

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-03 23:05

solgaard -> Bhheeelpss... og for mange øl og takker !

See you tomorrow or something...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-08-03 09:40

MOLOKYLE!
Har du brug for hjælp til opsætning, eller en driver til din 133hz comp. så må du lige sige til.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-03 10:17

emesen -> Takker, men i øjeblikket kører alt som en drøm.

Iøvrigt er jeg spændt på hvordan kandu.dk vil levere 'varen'

Jeg har skrevet dette til dem :

[citat]
Kære Kandu.dk

Til min store overraskelse og glæde blev jeg (Molokyle) igår vinder af månedens præmie : HP deskjet 3820 - 4800 dpi.

Da jeg er hjemløs og ikke har nogen bolig, men kun adresse registreret som : Københavns Komune 2, 9999 Ukendt, Vil jeg lige oplyse jer om at jeg kan kontaktes pr. post hos:

Post Restante
Henrik Mortensen
Søernes Posthus 2200 København N.

...og selvfølgelig pr. E-mail : molo@lite.dk eller molo@*****.** (CENSUR)

Min computer er forbundet via en adsl forbindelse, som jeg betaler for at bruge hos en veninde :

L*** I**** B***** N*****
B******* 6 *.**
**** ********** (CENSUR)

Hvis I skriver/sender til hende på ovenstående adresse vil jeg også kunne modtage post der, sålænge det er adresseret i hendes navn.

Igen; tak for et rigtigt godt og ´hyggeligt´ board, som jeg har utrolig megen glæde af. (Ikke kun på grund af præmien)

Mvh. Henrik Mortensen </MOLOKYLE>
[/code]

Så ser vi, hvad der sker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-03 10:23

Ps. For det ikke skal være løgn vandt jeg igår også en blå Monark cykel med 3 gear på nogle lodder, som min bror havde foræret mig. Den skal jeg ud at hente idag kl. 12 på Ama'r.

Jeg tror det er første gang i mit liv jeg har vundet andet end 43 kr. i Lotto. ...og så hele 2 ting

Nu tager jeg et bad her hos (H)ex'en, der nærmest permanent er flyttet ud til den nye filejs og så vender jeg frygtelig tilbage senere i eftermiddag.

See you all...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-08-03 14:01

Tilllykke herfra også

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-08-03 14:40

>Molokyle.
Som her bevist, man kan ikke både have held i spil og kærlighed. Fandens osse, at man ikke selv kan vælge!!

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-08-03 16:51

ja...så ville jeg vælge en god lottokupon!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-03 16:59

Lotter - nøji det lyder spændende, findes de endnu.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 18:19

skingur -> Tak for hilsnen. Lotto eller kvinder. Belær mig lige om forskellen mht. til held eller uheld ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-08-03 20:56

mjaeeeee.. det kommer vel an på så meget...pt ku` jeg egentlig godt nøjes med en lottokupon... så ka` man sgu køwe sig til resten!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 21:20

Har det noget med størrelsen af indsatsen at gøre ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-03 21:33

Det kan godt være jeg har misforstået noget, men det er da billigst at kjøwe en af de dersens lotte kuponer.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 05-08-03 15:55

Tak for svaret Phylock. Ja vi mangler en smily der holder et flag.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-08-03 16:16

Hej ....

inspireret af de sidst 2 ankomne smileys .... har jeg lavet en flage smiley, for det har jeg faktisk sagt i laaaang tid at jeg ville, den er før blevet eftersøgt - og forudsat den er pæn og fin nok regner jeg da med Kandu sender den i luften før eller siden.... skrev til dem i går ....sååååh hvornår der sker noget, ved jeg ikke.

Desuden lovede jeg engang at lave et par andre smileys også, men kan ikke huske hvem det var jeg snakkede med om det - ej heller hvad de skulle forestille

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-03 16:37

På forhånd tak Karina - når den kommer skal den ind i denne tråd.
Jeg kan godt huske at du lovede det, men heller ikke til hvem eller hvad de skulle forestille.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-08-03 16:58

Indtil den kommer kan den ses på http://www.designeren.net/smileys.htm - der er et par stykker som ikke er udgivet ( dem med næserne ) da jeg ikke aner noget om hvad de forestiller *G

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-03 17:07

"flagsmily" ser godt ud. Og næserne kan være øvbøv eller der blev du snydt.
Men jeg holder nu mest af ham den lidt naive/finurlige "rygesmily"
Eyvind.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-08-03 17:09

Tak for de pæne ord - ja der er et eller andet over ham rygesmiley'en
så noget lidt "hyggelig fætter"

Fortsat god dag til dig ( og alle andre selvfølgelig )

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 18:52

Heeeeiiii... Fnollerpige det var mig [Molokyle] du lovede at lave: På puden :_/

Jeg har prøvet, men tegner selv som et multi-handicap'et DAMP barn fra Thy Lejr'n !

Flagre Smiley er en fin idé; kan bruges til fød'sdage osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 18:59

_ Med flag i hånd ( ALT+0141, KOLON, MINUS, HØJRE-PARENTES)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 19:02

Næeh.. ( ALT+0141, UNDERSCORE, KOLON, MINUS, HØJRE-PARENTES)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-03 19:51

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-03 22:51

Yes : !

</MOLOKYLE>