/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udvidelse af hukommelse????
Fra : sko12345
Vist : 543 gange
32 point
Dato : 01-08-03 11:27

Hej har lige købet en nokia 6100, og sidder allerede i et dilema.

Alt det dejlige skrammel som findes og kan hentes ind på den, kan ikke være der.

Er der nogen måde hvorpå man kan udvide hukommelsen på telefonen, eller må jeg bare begrænse mig i valget af spil, programmer, ringetoner og billeder???

Hvis en udvidelse er muligt, skriv venligt hvordan og hvor det/den evt kan skaffes.

SKO

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 32 point
Dato : 01-08-03 13:28

Du må begrænse dig i udvalget da det ikke er muligt på denne model at udvide hukommelsen.
De modeller hvor den kan udvides er de der har memorycard - SPV, P800, 3650 og nogle stykker mere.

Godkendelse af svar
Fra : sko12345

Dato : 03-08-03 09:41

Tak for svaret evil_jew.