/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Søger gl. dags globus barskab...
Fra : liberia
Vist : 3440 gange
100 point
Dato : 01-08-03 08:57

Nogen, der ved, hvad jeg taler om? Sådan en stor globus på udskåret træstativ, som kan åbnes, så den skiller "ved ækvator" og indvendig er der rum til en lille hjemmebar.... Hvis man forestiller sig sådan et rigtigt herreværelse i starten af sidste århundrede... så kunne der liiiige stå sådan én dér...
Men jeg er sikker på, at sådan nogle stadig findes og kan erhverves.. spørgsmålet er bare HVOR?????
Det er min drøm at forære min mand sådan en i morgengave, når vi engang bliver gift,- men jeg har på fornemmelsen, at jeg godt kan begynde at spare sammen nu!!

Vil være lyksalig for hjælp til at finde frem til sådan en bar-globus

venligst

MArie

Kommentar
Fra : thes

Dato : 01-08-03 12:42
Accepteret svar
Fra : thes

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-03 12:45
Godkendelse af svar
Fra : liberia

Dato : 04-08-03 11:09

Tak for svaret thes.

Kommentar
Fra : jugge

Dato : 11-08-04 13:47

Hej Liberia.

Sådan et skab kan købes hos OUTSIDEIN.dk i Roskilde og koster ca 2500.

Ligeså Hovedgaden 79 i osted ved Roskilde, men her skal du så møde personligt op.

Kommentar
Fra : cigarren

Dato : 24-10-04 20:06

Hej
Hvis du endnu ikke har fundet et globus barskab, så har jeg et til salg for 2000 kr.
M.V.H Cigaren

Ps: Jeg vil give dig ret i at der bør være et sådan møbel i et hvert herreværelse med respekt for sig selv.