/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er forskellen??
Fra : viskinge
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 01-08-03 06:34

Nu fik jeg lige en mail vedr. et gammelt spørgsmål, jeg havde skrevet en kommentar til. Jeg fik det fundet frem, og kom til spekulere på: hvad er forskellen mellen ubesvaret og afventene spørgsmål??
Nogle af de spørsmål jeg har skrevet en kommentar til, står under ubesvaret, andre under afventene. Er det et levn fra før "formodet svar" blev fjernet?
Endnu engang vil jeg også gøre opmærksom på problemet med gamle spørgsmål, der aldrig bliver lukket.

MVH

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 01-08-03 07:30

Det var da egentlig et godt spgsm., har faktisk også tænkt over det, og har så ment det måske havde noget med at hvis det var så og så gammelt røg det ned under afventende, måske 3 mdr.

Hvis man så ser på det passer det ikke rigtigt, så det er nok ikke det, men en eller anden tidsfrist er der vel nok tale om.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 01-08-03 07:36

Glemte lige at kommentere det med at lukke gamle spgsm.

Hvis jeg f.eks. har et spgsm som jeg ikke syntes jeg har fået et svar på som jeg kan bruge så lukker jeg det da ikke, så længe der er det pointsystem.

Og som det er nævnt mange gange før så er der nok også mange der simpelt hen ikke er på så tit og så "glemmer" de har fået et brugbart svar, for de sparer jo ikke deres egne point ved ikke at lukke da de jo aut. bliver trukket i det øjeblik spgsm. stilles.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-03 07:51

Jeg ved ikke I om kikkede med for nylig, men der kom da en del gode forslag til at løse problemet med åbne spørgsmål her : http://www.kandu.dk/dk/spg/18935

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-03 08:47

Et afventende spørgsmål er et spørgsmål, hvor nogen har lagt
et formodet svar, som endnu ikke er blevet accepteret.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 01-08-03 08:53

Hej Rellom

Jamen dog, så lærte man også noget i dag.

Kan godt se, hvis man f.eks. kigger under den "nye" katerogi smalltalk, så er der ikke noget der hedder afventende svar, så det er altså fra "gamle dage"

God weekend

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-08-03 08:54

Eller mere præcist sagt: Det formodede svar er
hverken blevet afvist eller accepteret.
Derfor er spørgsmålet afventende.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-03 08:58

Hej bantam

Ja, afventende svar er netop et levn fra
det formodede svars tid.

Også god weekend til dig.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 24-08-03 21:20

Tak for svaret Rellom.