/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
w2k pro og mediaplayer 7.1
Fra : pkjoeller
Vist : 828 gange
100 point
Dato : 06-01-02 21:11

Når jeg vil afspille en mp3-fil kommer følgende meddelelse:

Programmet eller DLL'en c:\windows\system32\msdmo.dll er ikke gyldigt Windows-billede. Kontrollér dette med din installationsdiskette.

Derefter:

Undtagelsen ukendt softwarefejl (0xc06d007e) opstod i programmet på adresse 0x77e89b01.

Og så lukkes mp.

Hvad er løsningen på dette problem?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-01-02 23:28

Hej pkjoller

Hvilket styresystem kører du med ????

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-01-02 23:52

Undskyld ,--så ikke lige overskriften !!!!!!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-02 00:54

Hej pkjoeller
Prøv at gå ind og opdaterer din mediaplayer 7.1
når din mediaplayer er fremme skal du bare klikke på fanen hjælp og så klikke på den der hedder-kontroler om der er opgraderinger til mediaplayer
du kan også hente den sidste nye mediaplayer her
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp
her ligger også en update til mediaplayeren
husk at klikke på den version der passer til din styresystem
MVH Brian

Kommentar
Fra : pkjoeller

Dato : 07-01-02 20:53

Hej Brian

Jeg har prøvet, det du foreslår. Uden resultat.

mvh

Per

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-02 21:28

Hej igen
Er det ved alle MP3 filer der kommer denne fejl-eller er det kun ved en enkelt?
Du kan også prøve at geninstalerer din windows igen,for at se om det vil hjælpe dig
MVH og en forsat god aften Brian

Kommentar
Fra : pkjoeller

Dato : 07-01-02 21:38

Hej Brian

Det er ved alle mp3-filer, og jeg har også geninstalleret Windows uden resultat. Suk.

mvh

Per

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-02 21:58

Hej igen Per
Prøv at åbne din mediaplayer-klik på fanen funktioner-og så klikker du der hvor der står indstillinger-og så klikker du på fanen formater-og der inde skal du sørge for at alle formater er markeret-klik på den der hedder marker alt-og slutter af med at klikke på den der hedder anvend
Så tror jeg den er der
MVH Brian

Kommentar
Fra : pkjoeller

Dato : 07-01-02 23:11

Hej Brian

Mange tak for dine forslag. Dette hjalp ikke.

Det mystiske er, at min mp6.4 virker perfekt, og alle ikonerne i Stifinderen viser det rette mp7.1 logo.

mvh

Per

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-02 23:56

Hej igen
Ja det lyder godt nok mystisk
Har du prøvet at slette mp 7.1 helt fra din maskine?
og så prøve at kører den ind igen
Man skulle næsten tro at det er en eller anden program du har der går ind og blokerer for din mediaplayer 7.1
jeg tro desværre ikke jeg kan komme det ret meget nærmere
MVH Brian

Kommentar
Fra : franx42

Dato : 20-01-02 07:01

tja - jeg har valgt ikke at bruge mp 7.1, men deliplayer i stedet, da den ikke bruger for fem flade ører af boxen's memory, den har et hav af fede features, kan bl.a fjerne click/hiss og pop fra optagelser, den kommer med 196 codecs og 16 genies som default, og som en lille extra sjov ting er den hammer nem at lave skins til, det var bare lige mine to minutter. - fætteren kan hentes hos hxxp://www.deliplayer. com,

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 15-02-02 21:55

Hej

kommer den ogå med en fejl i KERNEL32.DLL???

Warboy

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 15-02-02 22:21

Hej igen

har du kørt service pack 2

og alt hvad der er af service pack????

Kommentar
Fra : franx42

Dato : 16-02-02 06:39

ja -jeg har kørt servicepack og alt hvad der er at køre. og nej jeg får ikke fejl i KERNEL32.DLL, øhh hvad det lige kan kan være er jeg ikke hjernen at spørge. men prøv forfra, det skal måske lige nævnes jeg kører w2k, det er det eneste jeg kan høste erfaringer fra !!! men prøv deres site, det kan være de vil hjælpe !!!!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-07-02 03:09

hej pkjoeller,

har du fået løst dit problem... eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : pkjoeller

Dato : 30-07-02 09:00

Hej Strarup

Det driller desværre stadigvæk.

mvh

Per Kjøller

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-02 10:19

Hej Per,

oki doki... trælst... men det må vi da så se at lave om på...

prøv at omdøbe din msdmo.dll fil i mappen "System32" til "msdmo.bak"... og så geninstallere Media Player, idet det ka' skyldes det er en forkert version af filen der ligger på din disk... -->
http://www.nwlink.com/~zachd/pss/pss.html#msdmo
der er lidt blandede oplysninger omkring problemet... her siger de f.eks. at fil versionen skal være "4.90.3000.0", hvorimod andre siger at det er version "6.4.2600.0" win 2000 ska' bruge...

der er også nogle der løst følgende på denne måde.... hvor de har downloadet og erstattet den existerende version, fra denne side med version "6.03.01.0400" af msdmo.dll her... -->
http://www.dynamiclink.host.sk/dll-files/library.m/dll-files-m.html
når du kommer ind på siden så tryk "CTRL+b" og skriv "msdmo.dll" i søgningsfeltet... så vil det bringe dig ned til linjen med...
"msdmo.dll - DMO Runtime 6.03.01.0400"
så ka' du downloade det og putte det i mappen "\System32 "...

ellers skulle det også være muligt ved at geninstallere DirectX da den også sku' ha' den fil hørende under sig...

jeg håber det ka' bruges og vil løse dit problem, hvis det ikke gør så meld lige tilbage...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 01-08-02 02:19

Hej Per,

har noget af det hjulpet... eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : pkjoeller

Dato : 01-08-02 23:33

Hej Strarup

Mange tak for svaret, nu virker mp igen.

mvh

Per Kjøller