/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
film
Fra : kragsfeldt
Vist : 211 gange
20 point
Dato : 31-07-03 15:44

jeg kan ikke få det til at virke. For det første kan det ikke at den eneste afspiller der vil vise billedet på mit fjernsyn, når jeg har forbundet dette med video out, er Sasami.

Og så kan jeg ikke finde ud af det med undertekster. har downloaded både vobSub og timeadjuster.

hvad skal jeg helt præcis gøre??

kan I hjælpe mig

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-07-03 18:12

brug grafikkortet vælg tv out i menuen.

Kommentar
Fra : kragsfeldt

Dato : 01-08-03 12:11

skrivebordet, mus og sågar wm rammen vises fint på mit fjernsyn, men selve billedet er væk. kun Sasami vil vise billedet på tv'et.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-08-03 16:41

prøv at afspille en musik fil i Windows.media.player kommer der et farve billed op der, der bevæger sig?

Kommentar
Fra : Tumle26

Dato : 04-08-03 18:21

Lav en Svcd i stedet og se filmen på en Dvd afspiller....det er meget bedre!!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-10-04 08:29

så afslut venligst dette spørgsmål