/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sexet tøj til kæresten!
Fra : JOHN
Vist : 541 gange
70 point
Dato : 31-07-03 14:13

Jeg mødte min dejlige kæreste for snart 9 år siden. Hun var på det tidspunkt en lidt flippet type, men dejlig! (det er hun stadig!)

Gennem tiden har hun "udviklet" sig (på min opfordring/ønske) til at gå med g-streng, selvsiddende strømper og lidt høje hæle (som jeg tænder for VILDT på!)

Vi har lige været på ferie og var blandt andet i en sko-butik, hvor hun prøvede et par sandaler med 12-13 cm hæle. Jeg var lige ved at overfalde hende i forretningen!!! Desværre passede de ikke helt og vi købte dem ikke!

Nu har jeg bestilt et par til hende på nettet (uden at hun ved det) www.veronicas.com og nu kommer mit spørgsmål:

Er der andre der har erfaring med denne ændring (transformering) af kærester? Jeg elsker jo hende, men langsomt får hun opfattelsen at det er skoene og strømperne jeg "elsker" Det er svært at forklare hvordan det hænger sammen!

Jeg tænder på højhælede sko, men kun hvis de sidder på en pige/kvinde med "stil" (ikke entydigt defineret!) Hvis hun vejer 20kg for meget og er i lyserødt joggingtøj, kan hun have nok så flotte sko, det holder ikke!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-03 15:23

Uha uha, det er sgu en svær en... kender problemet.

Som jeg ser det, er der ikke andet at gøre end at være ærlig. Fortæl hende at du 'tænder' på hende i de klæder du nævner. Sig det gør hende endnu dejligere i dine øjne og at det svarer til at hun f.eks går til frisøren for at blive klippet eller på udsalg for at købe 'smart' tøj. Hun gør sikkert lidt ekstra ud af sig selv, når hun skal til fest og sådan. Sig det er det samme. Altså at hun klæder sig på for din skyld, ligesom hun lader sig klippe eller skifter tøj, for sin egen og andre menneskers/veninders/bekendtes skyld.

Ja, andet er der nok ikke at gøre. Du har min fulde sympati.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-07-03 21:22

Ja piger i høje hæle kan være flot, rigtig flot. Men du kan risikere at hun bliver træt af hele tiden at skulle leve op til dit ideal look, og måske pludselig vende på en tallerken og så er det hele jo ødelagt. Nyd hende mens tid er.
Emesen.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 31-07-03 22:01

Hej JOHN

Har din dejlige kæreste ikke noget hun ønsker af dig ? Det er altid nemmere at acceptere at man skal ændre noget ved sig selv hvis man også må ændre lidt på den anden ikk?
Tilbyder du hende noget ? Gør noget specielt ?
Det vil nok være nemmere at forstå for hende at du elsker HENDE hvis hun fandt en "ting" som tændte hende.

Det er vel heller ikke "nødvendigt" at hun tager det på hver gang. Kan du ikke have billedet af hende i munderingen inde i hovedet og så elske hende "flippet" som HUN er ?

Overrasker du hende med skoerne så giver du hende en gave som DU ønsker så måske ville det være en ide at vedlægge en gave som HUN ønsker sig.

I har kendt hinanden i 9 år så mon ikke hun inderst inde godt ved at det er hende du elsker MEN bare bruger den til at få dig til at sige det ekstra bekræftende ? Kvinder er jo nogen gange en anelse manipulerende ( undertegnde ALTID).

Personligt har jeg da ændret mig meget siden jeg mødte min mand - og han ligeså. Vi har forklaret hinanden eller givet små puf i den retning vi ønskede og nogen gange er der blevet sagt NEJ men derfor er det nu altid sket alligevel. Så længe det ikke er ting der rykker ens grænser længere end man selv kan acceptere så har vi "føjet" hinanden. Jeg tror det er vigtigt i et forhold at man har nogenlunde samme grundprincipper - inderfor alt, børneopdragelse, familieliv, sex, økonomi osv. - så tror jeg man kan rykke hinanden uden at forholdet tager skade eller må slutte. I nogen tilfælde har det da gjort os stækere eller mere fasttømrede at vi havde de små "hemmeligheder" som 100% er vores.

Jeg håber du finder en god forklaring/gave/løsning.

Forsat god fornøjelse.

Knus
TulleTine

Kommentar
Fra : JOHN

Dato : 01-08-03 10:37

Tak for jeres indlæg!
Lige et par uddybende kommentarer: Nej, min kæreste har ikke nogen åbenlyse "krav" til mig, og jeg har prøvet at "presse" hende, men hun siger "bare" "du er dejlig som du er!"
Hun er godt klar over at jeg tænder vildt på hende, for det har vi snakket om! Jeg bør måske nævne at vi ikke er helt unge, men i 40'erne uden hjemmeboende børn og uden fælles-børn.
Jeg har vel altid haft denne "fetisch", men har vel "undertrykt" den indtil den nu udvikler sig også fordi min kæreste er med på ideen!
Mit "krav" til hende er jo heller ikke at hun går rundt i det hver dag, så forsvinder kicket også! Det er måske også lidt svært når hun er skolelærer; det kunne give nogle problemer!
Igen tak for jeres indlæg!
John

Kommentar
Fra : fds

Dato : 04-08-03 19:54

du kan gå ind på www.sexfantasies.dk der kan man købe fræk undertøj under "Beklædning" :)

Kommentar
Fra : fds

Dato : 04-08-03 19:57

hvis i kan lide hinanden så går det helt skikkert godt ikke ? :D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 20:38

JOHN, jeg er med og også i 40'erne (klik på min profil : molokyle herover !) . Jeg har haft nogle forhold på bagen gennem tiden. Det er sgu svært! Jeg har også følt mig 'presset' den anden vej; Skaaat... du må også gerne være lidt rå !!!

..og sådan er jeg ikke! Så jeg kan også se det fra din elskedes side: Skaaat.... ta'r du ik' lige dé der på ?

...altså, som jeg sagde: Uha uha, det er sgu en svær en...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fds

Dato : 04-08-03 23:15

flot molokyle men det hjælper ikke at gå ind og give ham rat det hjælper ikke hans problem vel spasser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 00:34

fds -> flot spasser Hva'for et rat trykker vel i dit problem ?

Undskyld JOHN, jeg forlader denne tråd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : JOHN

Dato : 11-08-03 12:49

Hej allle!
Så er det sket og det gik KANON! Da jeg så skoene, inden de blev pakket ind, tænkte jeg: "Det her går aldrig godt, de er alt for høje hun bliver sur/gal!" Men hun blev hverken sur eller gal, men meget glad og tog dem på med det samme, jeg skal "spare" jer for detaljerne, men det har være en skøn weekend! Skoene er så høje at hun, uden yderligere træning, kun kan gå i dem i meget kort tid, men al begyndelse er svær - og jeg "kræver" jo heller ikke at hun går i dem altid! Derhjemme og i sengen er OK! "Sagen" har, tror jeg, også tændt hende, og ihvertfald ført til at vi snakker mere om vores forhold, sexliv, fantasier etc. etc.
Tak igen!
John

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 11-08-03 21:59

Kanon!!! Det glæder mig at høre.
Fedt at skoene "sparkede" gang i mere åbenhed.
Knus
TulleTine