/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
eksportere og importere hyperlinks og fo~
Fra : svak
Vist : 924 gange
100 point
Dato : 31-07-03 11:57

jeg skal have ny pc og mit spørgsmål er:

kan jeg eksportere mine hyperlinks og foretrukne i internet explorer på den gamle maskine og importere dem i exploreren på den nye maskine?

Accepteret svar
Fra : spacemannn

Modtaget 110 point
Dato : 31-07-03 12:16

Du kan gemme mappe foretrukne fra den gammel maskine og så ligge den ind på den nye.

Kommentar
Fra : jakobal

Dato : 31-07-03 15:37

Gå ind i Internet Explorer og vælg import/eksport i menuen file. Der kan du im-og eksportere cookies og favorites

Jakobal

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 31-07-03 15:39

Spacemanns løsning er forholdvis enkel - speciel hvis du har diskettedrev i din PC. Hvis du ikke gider bøvle med disketter eller CD rom, kan du gøre som jeg gør, hvis der skal geninstalleres, nemlig stil dig på mappen #Foretrukne", højreklik og vælg send som vedhæftet fil, hvorefter du ganske enkelt sender den til dig selv. Det betyder, at når du har din nye PC op at køre, går du bare ind i indboksen, bruger "træk-og-slip" og siger ja til at overskrive de eksisterende.

Det er i øvrigt også brugbart til andre opsætningsfiler eller andet, du let ønsker gemt (dog naturligvis kun ved fornuftige filstørrelser).

Mvh Erling

PS: Du skal altså ikke importere/eksportere - uanset hvordan du vælger at gøre det, skal du gemme den eksisterende mappe "foretrukne" og smide den oven i den nye mappe "foretrukne"

Godkendelse af svar
Fra : svak

Dato : 01-08-03 12:35

Tak for svaret spacemannn.