/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Bredbånd - hvad er det billigste????
Fra : a_h_nielsen
Vist : 497 gange
75 point
Dato : 31-07-03 00:50

Da jeg snart flytter i lejlighed uden internet, skal jeg have installeret hele pakken...Det behøver ikke være tophastighedsinternet...meget mindre kan også gøre...Så længe det er bredbånd og det er billigt, vil det være fantastisk...
Mange tak!!
ahn

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-07-03 01:40

Hmm. Ja nu koster de alle det samme igen Tele2 kørte ellers en kampagne med internet til halv pris for de første 20.000 der meldte sig til, men den grænse er åbenbart allerede nået.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-07-03 07:17
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-07-03 07:18
Kommentar
Fra : noerager

Dato : 31-07-03 08:50

www.teleprisguide.dk

Der kan du se både internet og fastnettelefon

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 31-07-03 10:50

Er der kabelt-tv i den lejlighed som du skal flytte ind i? I givet fald er der måske mulighed for at få webspeed, der kører via tv-kablerne. Det er TDC der står for dette og på deres hjemmeside www.oncable.dk kan du læse om du har mulighed i dir område for at få webspeed. Du kan også ringe på 80 80 40 10.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 75 point
Dato : 31-07-03 10:58

Ja, som sagt er koster de næsten ens igen !

Der er dog andre ting jeg ville tage med i mine betragtninger, hvis jeg skulle skifte udbyder. Nogle udbydere udleverer uden tøven fortrolige oplysninger om deres kunder til tredjepart (navn adresse mm.), mens andre som minimum forlanger en dommerkendelse (TDC). Det væsentlige her, syntes jeg, er retsikkerheden.
Jeg forventer det samme af min udbyder som af en hver anden foretningsforbindelse, at med mindre den ene part foretager sig noget ulovligt, er det en sag mellem udbyder og kunde.

Jeg bryder mig ikke om at andre går og snager i min færden på internettet, bag min ryg eller ej.
Det bekymrer mig ikke så meget at det er APG, der har overbevist de mest usikre udbydere om at det er ok at få udleveret fortroligt materiale:http://it.tv2.dk/nyheder/nyhed.php?id=11725
I princippet er der nu åbnet for at enhver med mistanke til en anden (injurier f.eks) kan få udleveret fortrolige log-filer. Den slags tror jeg vi vil se meget af i fremtiden og det er værd at tage med i sine betragtninger syntes jeg.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : fqbjs

Dato : 31-07-03 13:49

Alt efter hvilken by du tilflytter .
For os der bor i Odense og har GALNETS kabler i forvejen (til TV), ja da er det noget af den bedste løsning.
For en opkobling med 512/256 betaler vi 199 pr. md. dog med 6 GB som max trafik pr. md. (Ved tilmelding betales 1.000,- for modemmet). Så vidt jeg husker.
(Det er iøvrigt tilstrækkeligt for de fleste) - Det er kun de der downloader i stor stil som ønsker den grænse hævet.
Andre udbydere til opkobling UDEN begrænsning - men osse til en anden pris vel at mærke.

Håber du kan bruge det.

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 02-08-03 20:44

Det er Galnet hvis du er antenne bruger hos dem ellers er det cybercity

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen