/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Download af billeder på mobiledia.com, o~
Fra : CamillaD
Vist : 452 gange
40 point
Dato : 30-07-03 21:47

Hej alle venlige sjæle herinde på kandu.dk

Måske lyder det som et dumt spørgsmål, men som nogle måske har fundet ud af, er jeg ny i WAP-junglen.

Når jeg skal hente billeder til min mobiltelefon (SE T300) på mobiledia.com (de har mange gode) kan jeg, så vidt jeg forstår, kun downloade billederne til min computer.... Derfra forestiller jeg mig noget med at jeg er nødt til at sende en e-mail til mobilen, men jeg har ikke e-mail klient på min mobil.
Hvordan kan det så lade sig gøre, at jeg får billederne ind på min telefon??

På forhånd tak!

CamillaD

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 40 point
Dato : 31-07-03 10:35

hej Camilla.

Du har to muligheder. Du kan anskaffe dig et datakabael til din mobil (så kan du overføre filer fra PC til mobil uden omkostninger), eller du kan gøre det at du bruger Wap (det koster dog minutpris at være online). Du kan prøve at gå ind på www.eaid.dk og bruge det program som hedder e-uploader, her er en brugsanvisning og det hele. Det er de muligheder du har.!

Mikael

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 02-08-03 01:39

Hej Mikael.

Det ser lovende ud, men jeg synes, det fremgår, at jeg ved at benytte uploader alligevel skal have et datakael eller IR-fobindelse mellem min mobil og min computer... er det forkert?

Mvh. CamillaD

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 02-08-03 01:42

Puslespil:

r

Sæt det ovenstående r på den rigtige plads i ordet IR-fobindelse fra det foregående indlæg.

Du kan vinde: En dejlig tanke om en dejlig rejse til Bahamas.

Hi hi - sådan går det når man er træt.....

Kommentar
Fra : sko12345

Dato : 03-08-03 11:17

Med uploader behøver du ikke en ir-forbindelse eller datakabel.

Du går bare ind på web siden, loader billedet op, tager din waptelefon og går ind på upload-wapsiden markerer det du vil hente, og mobilen begynder herefter at hente det ned.

Du kan også gå ind på www.xgryde.dk, der er det vist lidt lettere at overskue processen + du behøver ikke registrere dig.

MVH en anden novice der dog har fundet ud af at uploade/downloade.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 04-08-03 11:17

Tak til jer begge for de gode svar.

Takket være jer er min mobiltelefons hukommelse allerede fyldt

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 04-08-03 11:18

Tak til jer begge for de gode svar.

Takket være jer er min mobiltelefons hukommelse allerede fyldt

Med venlig hilsen CamillaD

Godkendelse af svar
Fra : CamillaD

Dato : 04-08-03 11:22

Tak for svaret, Mikael.

Og tak for hjælpen!!

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-08-03 11:33

Hej CammillaD.

Tak for point´sene (eller hvad man nu siger)

Håber du finder en masse du kan bruge..!

Mikael