/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Grappe video igen strarup
Fra : mikesav
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 30-07-03 21:09

Mit problem er som sidste gang graping af en videosekvens fra TVnord, igen drejser det sig om min datter som er på TV, og hvis jeg bruger streamboks som den jeg brugte sidst til at grappe, får jeg denne gang ikke filmen men blot et link.
En hjælper med brugernavet strarup hjalp mig og jeg håber han stadig er her på siden.

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=4&Id=155837

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-07-03 22:26

Hej mikesav.

Hvis du vil skrive direkte til Strarup, har du hans mail adr. her:

strarup@worldonline.dk

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : worg

Dato : 31-07-03 04:14

du skal bare bruge WMR 7.0 (windows media recorder), som optager filer som afspilles i windows media player..... hvilket dette klip jo gøre.......

du kan hente det her http://www.netfor2.com/copy50.html

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 200 point
Dato : 31-07-03 12:05

Hej Mike,

du ka' downloade/grappe klippet via Streambox ved at sætte følgende link ind i StreamBox... -->
mms://129.142.7.15/nord/23/230703.wmv

klippet fylder ca. 54 Mb... måden jeg fik fat i linket på filen var ved at højreklikke på filmstykket som blev vist på det link du havde sendt... og ved det fik jeg fat i en ASX fil... som er en fil der fortæller mediaplayeren hvor den ka' hente filen fra... denne fil er reelt set kun en textfil og ka' åbnes i notepad eller wordpad... hvorefter addressen så ka' kopieres ind i streambox eller et andet grapper program...

en anden gang ka' du også bare skrive til mailen som Ram har skrevet, da jeg ikke er så tit på Kandu mere... det er faktisk ved at være et godt stykke tid siden, og et rent tilfælde at jeg så dette spørgsmål...

go' fornøjelse med at få hentet klippet...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-07-03 12:18

Hej Strarup.

Jeg kunne huske et indlæg, hvor du havde angivet din mail adresse, og da den på den måde var offentlig tilgængelig, fandt jeg at det var i orden at lægge den ind i tråden.

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : mikesav

Dato : 31-07-03 21:20

Tak for svaret strarup.
Som tak for svaret og det jeg fik sidste gang

Mvh mikesav