/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spillet Rune med XP pro.
Fra : 987654
Vist : 539 gange
200 point
Dato : 30-07-03 17:19

Hej jeg kan ikke få spillet Rune til at virke i Win XP Pro. har prøvet at gå ind i egenskaber, og kombatibilitet, og det virker bare ikke, jeg har P4, 1500 Mhz og nvidia grafikkort gforce 2. Please Help.

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 30-07-03 17:30

Rune ??? hvad menner du er det RuneScape !! eller spillet Rune ?

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 30-07-03 17:37

spillet rune !

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 30-07-03 17:40

okey ;) hmmm har det squ ikke selv detsvære ! men vil skyde på du ska åbne en GFX Setup lige som der er med til mange ander gamse ! eller måske prøve at Reinstall din driveR ?? måske det hjælper bare en bud ;)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-07-03 21:27

Hej 987654

Jeg har haft lidt tid til at kigge på dit problem. Dermed ikke sagt at det hjælper

Jeg har læst på nettet, at en patching med version 1.07 har løst problemet for rigtig mange XP-brugere, så det er da værd at prøve - desuden skader en paching jo ikke. Patchen kan du såmænd finde her på deres hjemmeside:
http://www.runegame.com/downloads.php?loc=patches
Jeg antager her at du selvfølgelig ikke allerede har patchet

ô¿ô
mvh srhansen

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 31-07-03 15:10

Til srhansen,

Ok jeg prøver , jeg har ellers 1.06 !. hvis det virker så for du point.

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 31-07-03 23:18

desværre viker det stadig ikke, ?, jeg har prøvet at inst. forfra, og prøvet samtlige instillinger, i kombatibilitet under egenskaber. Jeg må jo bare tage til takke at det kun er det spil jeg ikke kan spille. men en stor tak til alle der har svaret.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 200 point
Dato : 02-08-03 13:17

Det er dog sørgeligt 987654

Jeg har endnu engang været ude og kigge uden held !

Som et sidste skud i tågen, syntes jeg du skal prøve følgende:

1.Lav en genvej til Rune på skrivebordet.
2. Højreklik på genvejen og vælg egenskaber.
3. Klik på fanebladet kompatibilitet.
4. Check boksen ved kør program i kompatibilitets mode for
5. Vælg først win 98, hvis ikke det dur så prøv NT.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : 987654

Dato : 19-01-04 18:13

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : hamed8

Dato : 08-05-06 23:34

brug dog mac x 06!