/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Chinchillaer sælges
Fra : Naomi
Vist : 758 gange
200 point
Dato : 30-07-03 13:58

jeg har to chins grå hun og baiege han til salg samt bur og tilbehør. hunnen er 4 måneder og hannen 6 måneder!sælges dem pga flytning de er meget tamme, og hunnen er måske med unger!Hvor sælger man sådan nogle små kære nogle henne og hvor meget kan jeg ca få for dem? havde regnet med ca 1000 eller deromkring..Og hvis der er nogle som er interiseret så er min mail adr: sovekassen@ofir.dk

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 30-07-03 15:20

Du kan jo Prøve den blå avis. www.dba.dk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-07-03 15:45

Hej Naomi.

Prøv at kigge på denne side. Der er en rubrik ovre til højre, hvor du kan klikke på "Køb & Salg. Det kan være der er "bid" der.

http://www.chinchillavennen.dk/index.htm

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-07-03 15:50

Hej igen Naomi.

Fandt denne Pia på den side jeg henviser dig til.

[citat]
Chinchilla købes.
Skriv hvad du har til salg.
Jeg søger specielt Homo Beige, Brown Velvet, Safir og ebonyer. Både hanner og hunner.
Chinhilsner Pia

mullemus@c.dk
[/code]

Mvh
Ram