/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Trygfjeder??
Fra : passola
Vist : 483 gange
20 point
Dato : 30-07-03 11:34

Min zip tager ikke fat fra starten så hvis jeg så sætter nogle hårdere trygfjedre i hjælper det så??
Hvor mange skal der i og kan polinis bruges fra protuna.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-07-03 11:42

Hvor mange ? Der skal da kun sidde en! Koblingstrykfjederen er den store fjeder der presser på koblingen, ikke de små fjedre der sidde i koblingen!

Og det vil sikkert hjælpe, men det er svært at sige hvor stor den skal være før du siger hvilket tun du har på den !

Kommentar
Fra : passola

Dato : 30-07-03 11:44

begrænsningerne er bare taget!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-07-03 13:53

hmm... måske hjælper det lidt, men du skal være den mindste du kan finde, hvis du vælger en for stor kan din motor ikke trække !

Kommentar
Fra : passola

Dato : 30-07-03 14:11

hvad er den mindste og hvor kan man købe dem??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-07-03 15:03

Denne 15% fjeder er nok blandt de mindste du kan få fat i! Men husk, det er jo ikke sikkert det hjælper.

http://www.scooter-shoppen.dk/navi3.asp?producent=Piaggio&model=NRG/NRG-LC/%20Zip/Typhoon&gruppe=Kobling&varenummer=SSV30