/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
45 scooter til 30
Fra : losder
Vist : 487 gange
20 point
Dato : 29-07-03 23:49

kan det lade sig køre og hvad koster det?

på forhånd tak, har desværre ikke flere point at give :/

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 30 point
Dato : 29-07-03 23:51

det kan godt lade sig gøre, men det bliver så dyrt at det ikke kan betale sig!

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 30-07-03 01:45

Ja det kan sagtens lade sig gøre.....

Men det vil aldrig blive lovligt, så kan du ligeså godt lade den køre 45 og håbe på at poltiet ikke fanger dig....

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-07-03 10:22

hrpt >> den kan skam godt gøres lovlig! Det bliver bare alt for dyrt....

I øvrigt er det jo ikke det at den køre 45 der er problemet, det er det at det er en 45'er som du skal være 18/have kørekort for at køre på, og det kan politiet absolut ikke li' at se mindre årige køre rundt på! Det vil sige du får en kæmpe bøde!

Kommentar
Fra : SUPERSONICWAVE

Dato : 07-08-03 22:21

...KØB ET 30ér STEL. POLITIET KAN IKKE SE PÅ DIN MOTOR AT DET ER EN 45/kmt

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-08-03 06:06

supersonicwave > For det første, stop med at skrive med store bogstaver, det er alt for irriterende at se på... For det andet, ja du kan skifte stel, men hva' så med motornummeret ? Så vidt jeg ved registrere de også motor nummeret ned som skal passe med stelnummeret, så de netop kan tjecke om der er lavet sådan noget fusk... Og for det tredje er et nyt stel hverken nemt at skaffe eller billigt...

Kommentar
Fra : SUPERSONICWAVE

Dato : 11-08-03 21:28

JON<< Jon Jon Jon....Tsss jeg er både i Ølstykke & Hillerød Blevet stoppet på min såkaldte HOT50. Som bare er en BIGMAX med nyt stel-nr. : der har ikke været problemer da motoren ikke går ind under indregistreringen..ps. ska snart skifte Stel Nr. På min PIGGIO NRG LC ´98 der er nr. plader på..! .. med hensyn til stel.. spørg hos din Lokale cykel handler. ellers se efter totalt skadede knallerterr i dba , Politi aktioner er osse ok..o") hey

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-08-03 21:31

Hvaaa' kommer du fra Ølstykke eller hvad ? (Der kommer jeg fra...)

Kommentar
Fra : SUPERSONICWAVE

Dato : 13-08-03 18:24

..Arrgh ik helt 30min på scooter defra... Ølsted/fredriksværk.. ligger bagved /kvinderup/slangerup/strø..!
er i ølstykke en sjælden gang i mellem for at arbejde i !Fakta! derfor er jeg blevet stoppet i Ølstykke.! =(

Godkendelse af svar
Fra : losder

Dato : 13-08-03 18:56

Tak for svaret Jon har sq helt glemt det, derfor du først for pointene nu