/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
jeg mangler et cover
Fra : pervil
Vist : 339 gange
20 point
Dato : 29-07-03 23:09

Jeg mangler et cover til Dodo and the dodo´s / Dodo and the dodo´s. Kan nogen hjælpe. Jeg har besøgt diverse cover sider, uden resultat.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 30-07-03 05:56

har du prøvet
www.snipers.dk
m v h

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 20 point
Dato : 31-07-03 17:38

Den ligger her /www.mega-search.net/
Mvh Ole

Godkendelse af svar
Fra : pervil

Dato : 01-08-03 13:25

Tak for svaret ofa. Jeg har været på den side før, men der ville explorer ikke vise siden når jeg ville hente coveret. Jeg troede faktisk at det var ved at gå den side, som det gik cdcovercentral.com. I dag var der ikke noget problem, der fik jeg det. Tak for hjælpen