/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Return to Wolfenstein
Fra : oljensen
Vist : 307 gange
140 point
Dato : 29-07-03 21:37

Hvordan får jeg bugt med Heinrich I

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 21:43

Ved ik' om du ka' bruge det, men check med dette site :http://pirat.snotboble.net/en_rtcw.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : oljensen

Dato : 02-08-03 19:07

hej MOLOKYLE tak for dit svar, men det lykkedes ikke vh. Ole

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-03 21:53

Ok.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 03-08-03 12:37

Der er ikke nogen enkel løsning.
Hold dig i bevægelse og fyr løs med dine sejeste våben.
Det skal nok lykkedes. Han er ikke så sej som man skulle tro.

Kommentar
Fra : oljensen

Dato : 04-08-03 05:29

Hej chrelle
Tak for dit svar. Jeg har ellers løbet og løbet, men når jeg stopper op eller vender mig, kommer der noget fra luften, jeg ikke kan få bugt med. Jeg prøver igen for 117. gang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 07:05

Jeg vil prøve at komme med lige så simple råd :

Vær helt 'loaded' før du går i krig med ham. Sørg for at have plads bagud og før løs medens du går baglæns. Nu er det 100år siden jeg spillede Wolfenstein, men som jeg husker det, skal du søge for der også er ammo og nødhjælpskasser bag dig, så du bliver ladet op undervejs i skyderiet. Hvis det er i episode I, er han som chrelle, siger til at 'arbejde med, men du skal som sagt også bruge den største gatlin.

Fyr løs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 04-08-03 10:10

Det er også ret længe siden jeg har spillet det.
Men jeg kan huske at jeg også blev ret frustreret. Men jeg sørgede for
at have et savegame hvor jeg var fuldt loaded lige før jeg træder rundt
om hjørnet til arenaen og så bøjede jeg nakken og kløede på, og lige
pludselig brølede han og døede. Jeg kunne så konkludere at jeg havde
været meget tæt på mange gange tidligere. Det var det jeg syntes var
det mest frustererende ved ham: man får slet ikke nogen indikation af
om hvor såret han er før han pludselig falder om.
Husk det er en superboss han skal ikke være nem.

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 04-08-03 10:14

Måske kan det her hjælpe:
http://www.planetwolfenstein.com/sp/walk/

Kommentar
Fra : oljensen

Dato : 04-08-03 21:05

Takker både MOLOKYLE og chrelle, Jeg må åbenbart bare på den, tak skal I have, selvom jeg synes jeg har gjort alt. ok på´en igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:08

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>