/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Halls vs Juliana
Fra : Hugos
Vist : 1236 gange
100 point
Dato : 29-07-03 18:46

Skal snart købe drivhus, og har kig på 2 forskellige, Halls 6,2 og Juliana 6,5. Prisforskellen er ca. 1400.
Nogen der har positive/negative erfaringer med netop disse huse?

Accepteret svar
Fra : DonAndre

Modtaget 100 point
Dato : 29-07-03 21:28

jeps!! det kan du tro...

som gammel sælger i silvan vil jeg klart anbefale et halls!!

grunden er, at der er ekstra metal-afstivere i det, hvilket vil sige størrer stabilitet! desuden er det lettere at samle et halls fordi, det er lavet meget mere brugervenligt... det er umuligt at samle forkert!

derudover... hvis du skulle have problemer med at glaset er gået i stykker ved levring, får du bare en regning hos din glarmester og sender den til Susanne hos halls... (hos juliana skal du vente på at det bliver sendt til dit byggemarkede...)

håber at du kan bruge mit svar??

Andre'

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 30-07-03 01:16

Hej,
Jeg købte for nogle år siden et drivhus af ovennævnte mærke? (undskyld at jeg ikke husker navnet, men det var det ene af ovennævnte)? Jeg må helt klart fraråde, at du købe det af disse 'huse' som får fastgjort glasset med silikone, det er ikke nemt et dosere den rigtige mængde og ved evt. udskiftning af glas er det et h...... at få det gamle glas ud. . . jeg har prøvet!. Køb det mærke som bruger en gummiliste og hvor ruderne klipses fast.
God fornøjelse
mvh ole

Godkendelse af svar
Fra : Hugos

Dato : 21-03-04 11:19

Tak for svaret DonAndre.