/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Virker datakablerne???
Fra : mizz86
Vist : 482 gange
10 point
Dato : 29-07-03 15:27

Jeg mangler et datakabel til en 3510i så jeg har søgt lidt på nettet og har fundet ud af at priserne svinger utrolig meget!!! Har set et på: www.mobilkabler.dk til 129 kr. hvilket jeg synes er billigt! Men virker det?? Hvis der er nogle der har købt et derfra vil jeg meget gerne vide om det virker eller om det er noget billigt skidt!
Skriv også hvis i kender andre steder hvor man kan købe et godt kabelt billigt!
Knuz Lena

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 20 point
Dato : 29-07-03 15:36

Hej mizz86

Jeg har købt mit kabel der og det virker upåklageligt
Jeg benytter det til upload af ringetoner, billeder og programmer til telefonen og har ingen problemer haft.

Her en kort vejledning i hvordan kablet stikkes i:

1. tag bagbeklædningen af telefonen
2. Løft batteriet 30 grader. Så du holder det skråt ned i telefonen.
3. stik kabelenden den ende med adapteren (plastikdimsen) ind under batteriet, så kablet vender bagud
4. Fjern skumfidussen, hvis der sidder en skumfidus over de 4 små stifter på adapteren.
5. Bemærk at batteriet ligesom passer med adapteren.
6. Tryk nu MEGET forsigtigt batteri og adapter ned i telefonen, så det står i en vinkel på 5-10 grader. Bemærk at det kan godt gå utroligt stramt, vær derfor omhyggelig.
7. Når batteriet står i en vinkel på 5-10 grader og du fornemmer det hele er nede skal du blot tænde telefonen, efter du har stukket kablet i computeren og tændt for computeren.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 29-07-03 18:16

Inde på http://www.cellshoppen.dk/shop/ har de et kabel til 3510i til 69 kr. !

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 30-07-03 10:57

Du skal bare huske, at du ikke kan unlocke en 3510i med et datakabel,
samt at det kan være lidt af en opgave at få datakabler til at virke under
Win XP.
cellshoppen.dk har en mulig løsning til dette

Godkendelse af svar
Fra : mizz86

Dato : 10-10-03 12:04

Tak for svaret srhansen.