/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
The Sims og Windows XP
Fra : SuperflyDK
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 05-01-02 02:07

Jeg spiller en del "The Sims", men har fundet ud af at det ikke vil starte op under Windows XP... Jeg har surfet halvdelen af nettet rundt for at finde grunden til dette, men uden held. Der er en del der har problemer med det, og så er der dem som slet ingen problemer har... Der er ikke rigtigt nogen der kan give et svar på hvorfor nogen kan køre det, og andre ikke kan.
Og jeg har allerede prøvet at skifte i "Compability" menuen under WinXP, men uden nogen forandring...
Det der sker er at jeg dobbeltklikker på "The Sims" ikonet, hvorefter der hurtigt kommer et lille MsDos vindue frem, og forsvinder lige så hurtigt igen... Andet sker der ikke...
Nogen der har en forklaring på dette???

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 05-01-02 03:07

Hej SuperflyDK

Har du opdateret dit Grafikkort ??
Hvilket Grafikkort bruger du ?? Tag feks. et kik på GameReactor,---virkelig fed side, der desværre lukker Måske kan du finde lignende Probs der: http://www.gamereactor.net/index.asp?Area=HARDWARE

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : SuperflyDK

Dato : 05-01-02 04:11

Jeg ved med sikkerhed at der ikke er noget galt med drivere til noget af hardwaren, da jeg har prøvet på 3 forskellige maskiner, med vidt forskellige konfigurationer. Problemet ligger et eller andet sted i Windows XP, men det jeg så bare ikke forstår at der er få personer som ikke har problemer med at køre spillet under dette styresystem.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 05-01-02 09:18

Kan det ikke være, at de personer har foretaget de nye Opgraderinger der er kommet til Win Xp ??

http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?LangID=3&LangDIR=DA&MSCOMTB=ICP_Download|Download%20center

MH
Vestergade

Accepteret svar
Fra : Surf

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-02 09:34

højer klik på ikonnet og klik på kompatibilitet og tag fluebenet væk og sæt kompatibilitet tilstand på windows 98/windows me og tryk på anvend så skulle den være hjemme

Kommentar
Fra : Hansen_dk

Dato : 17-04-02 00:45

Hejsa, jeg kan godt se at dette er et gammelt emne men jeg prøver alligevel måske i ser dette og kan hjælpe mig hvis i har fået løst problemet
Jeg spiller en del sims og har i går købt en større pc med windows xp instaleret men jeg kan ikke instalere The Sims, jeg tror ikke det er manglende opdatering eller lign. da min er helt ny, så ny at jeg endnu heller ikke har nået at pille og ødelægge noget i opsætningen hehe....
Hjælp mig please.......... hay_dk@hotmail.com

Kommentar
Fra : frome

Dato : 10-06-02 15:48

Jeg kender til problemet man skal brugen en pach for at få det til at virke har haft den men miste den da min hardisk røg.

Kommentar
Fra : HaztheAze

Dato : 30-09-02 09:40

Hej frome

Kan du huske, hvor du havde fået patchen fra?