/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ophør med deltagelse i Kandu
Fra : Varla
Vist : 450 gange
500 point
Dato : 29-07-03 00:28

Jeg har ikke tid nok til at deltage i Kandu, så hvordan stopper jeg min deltagelse. ?
Jeg har kikket i både øst og vest og intet fundet, så det må være et svært spørgsmål

mvh.
Varla

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 510 point
Dato : 29-07-03 00:34

Hej Varla

Hmm synd at du stopper..

man kan ikke stoppe på kandu de indlæg du har skrevet vil forblive på kandu.. det du kan gøre er at maile til kandu om at blive slettet men det koster jo intet at være medlem så måske du får brug for at stille et spørgsmål en dag.. du kan jo bare lade din profil stå..

men den eneste mulighed du har hvis du vil slettes fra kandu er at maile til dem.. man kan ikke selv gøre det.. men de indlæg du har skrevet vil ikke blive slettet medmindre du kraftigt ber omat få dem slettet.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-03 00:35

Varla!

Du kan stoppe din deltagelse ved ikke at stille/svare på flere spørgsmål. Det er den eneste mulighed. Hvis du har åbne spørgsmål, så kan du lukke dem ved at acceptere et af svarene.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-07-03 00:35

>Varla.

Svaret er ganske enkelt. Du stopper, ved ikke at deltage i yderligere spørgsmål og tips & trick. Du kan ikke melde dig ud, men du kan fjerne flubenene i dine abboneringer, så får du ikke mails mere.

Kandu kan ikke - vil ikke slette dig, så de indlæg du har skrevet vil bestå indtil Kandu vælger at lave den beslutning om, eller lader sitet nedlægge.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-07-03 00:36

ved du hvad det er så simpelt så det gør ondt : du lader bare være at logge på .... i panelet ude til venstre står der "Logud" ....brug den og log aldrig på igen....

Have a nice life

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Varla

Dato : 29-07-03 00:48

Tak for svaret solgaard.