/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
slet explorer ..
Fra : Keyvan2002
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 28-07-03 23:06

er det mulidt at slette Internet explorer 6 .jeg bruger windows xp.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 28-07-03 23:20

nope så ville du ikke kune bruge my computer og bagrunden osv det er alt sammen bygget på explore ...
du bliver nød til at lade den ligge og så bare bruge en anden browser som default ...

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : m_olesendk

Dato : 29-07-03 01:35

Teknisk set er det muligt at slette Internet explorer, men hvorfor slette den? det er det bedst fungerende program til Windows XP som er gratis og som stadigvæk bliver opdateret af Microsoft(som jo er samme producent som Windows XP).

Men hvis du vil slette Internet explore, så skal du bare gå ind under "tilføj eller fjern programmer" under kontrolpanel(den heder nødvendigvis ikke Internet explorer 6, men nok bare Internet explorer + noget andet).

Kommentar
Fra : mic_mo

Dato : 29-07-03 15:18

HVad tror du selv :D

Accepteret svar
Fra : fuldfart

Modtaget 50 point
Dato : 13-08-03 13:10

I tilføj/fjern programmer kan du gå ind under "Tilføj/fjern Windows komponenter"
Her kan du fjernet hakket ud for Internet Explorer.

Det er dog tvivlsomt om programmet forsvinder helt da det er meget integreret med denne version af Windows.

Mvh
John

Godkendelse af svar
Fra : Keyvan2002

Dato : 14-01-04 21:36

Tak for svaret fuldfart.