/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
SV650s ny potte?
Fra : Kasper_weis
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 28-07-03 22:56

Hey alle...

Har haft min Sv650s siden 99' og fik monteret MIG high pos. så den lyder som en harly-buldren. - for kort tid siden kørte jeg op på siden af en mangen til min, men med en anden potte der fik den til at lyder mere 4 cylender aktigt?
- Spårgsmålet lyder altså på om det er muligt at få cyklen til at lyde anderledes end end buldre maskine? - har også hørt nogen montere en "turbofløjte" i enden.... - af udstødningen!

- Er der nogen der har erfaringer?

Kasper
SV650s 99' Yellow se'fø'li'

Kommentar
Fra : SV650

Dato : 29-07-03 03:53

Hej Kasper
Jeg har også fornyeligt monteret et ovalt aluminium brølejern på SVéren. Og den vækker opmærksomhed, det er sjovt at se folk vender sig om strækker hals mår man ruller forbi.
Det med at den buldre, er det ikke meningen...? Jeg mener personligt at den bedste MC lyd kommer fra en V2ér, synd og skam hvis den lyder som en 4 cyl.

Turbofløjte, det lyder spændende. Håber der kommer forklaring til denne.

MVH SV650 "er også fed i blå"

Kommentar
Fra : thebiker

Dato : 29-07-03 11:54

Hej kasper
jeg fik monteret en remus highmount titanium sidste år, den lyder bedre end den devil potte jeg havde først, den havde nemlig en lidt uheldig harly lyd. Jeg synes også at en V2 skal lyde som en V2, Ducati V2 lyd er nok det optimale.
MVH sv650 "er også fed i rød med hvid midterstribe foran"

Kommentar
Fra : Leong

Dato : 02-12-03 08:07

Prøv at smække den originale udstødning på...måske lyder den ikke helt 4Cyl agtigt men den skulle ikke larme så meget. De burde nok være til at opstøve da jeg aldrig har set en SV650S med original udstødning