/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
leder automatisk efter office inst. når ~
Fra : mortend70
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 28-07-03 20:29

ms office proffesional, begynder automatisk at konfigurere/lede efter installations diskette, når jeg vil søge efter en fil
på computeren i søg (start menu), har smidt office programmet væk. kan man ikke få den til at lade være med det : (
windows me !!

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 28-07-03 20:43

har du prøvet systemgendannelse ?
Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse

Kommentar
Fra : mortend70

Dato : 28-07-03 20:46

ja det har jeg gjort masser af gange, d er hver gang jeg skal søge en fil i, det starter op

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 28-07-03 22:24

Har du prøvet: Start -> Kør -> msconfig.exe -> Start, og heri fjerne fluebenet i Microsoft Office.

Det kan kun lade sig gøre hvis Office stadig befinder sig i configurationen.

Prøv at se.
Med venlig hilsen
Per0702