/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hunde-leg???
Fra : motleyman
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 28-07-03 20:09

Er der nogle hunde der vil lege med Milan på 6mdr.? Hun er en en dejlig Grand/schæfer, og elsker at tumle..men hvem gør ikke det? *s* Hvis der er nogen der har tid og lyst en dag i denne uge, så sig lige til, enten her eller på E-MAil motleyman@c.dk
Håber vi ses..

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-07-03 22:24

Hmmm.
Bor du på Bornholm eller Grønland????
Mvh dabj

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 28-07-03 23:42

Vi bor i Århus og Bernhard vil sikkert gerne lege, men vi gider altså ikke køre til den anden ende af landet eller Grønland

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 29-07-03 07:45

Picasso (3 år) og Donna (8 mnd) bor i Skanderborg og vil gerne lege, men jeg tør ikke slippe dem løs, så det skulle være 1 en indhegnet gård eller lignende

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 29-07-03 12:18

Ja det er jo lige det...*s* Vi bor i Lystrup (Århus), så Bernhard, hvis vi kan lege sammen ville det være fint Hvilken dag passer bedst? Og hvilket tidspunkt?
Hvor er Apollo? ..Bønne? Ja jo flere jo bedre.

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 29-07-03 12:30

Hvad med torsdag ved middagstid?
Så håber jeg Bernhard opfører sig ordentligt. Han kan være lidt af en lømmel af og til

Hilsen Therese og Bernhard

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 29-07-03 15:03

Det lyder fint Hvor skal vi mødes?

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 29-07-03 23:35

Jeg har ikke været i hundeskoven i Skejby endnu, så du kan bare sige et sted, der er til at finde
Skal vi sige kl. 13?

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 31-07-03 09:34

Vi kan godt sige klokke 13, Adressen er Skejbyvej (der er en lille indkørsel overfor Aldi).

Kommentar
Fra : TomWaits

Dato : 31-07-03 18:28

hej motleyman... Kan du klare endnu en Milan?... (han golden/lab. 4 mdr.)... og en Aslan (kuldbror til Milan)... Og Jessie (tæve, 1 år dansk/svensk gårdhund... hun vil højst sandsynligt bare kigge på)...
Vi (Molli og Malou) bor i sommerhus ved Ajstrup strand, med dejlig stor, indhegnet have.
Håber at høre fra jer, her på siden...

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 01-08-03 01:48

Jamen hvornår skal vi komme?

Kommentar
Fra : Slumfret

Dato : 21-08-03 09:37

Hej Igen!
Nu er jeg igen sent på den....
...men vi vil helt vild gerne lege - ALTID
Jeg har faktisk overvejet om man skulle lave en ugentlig legedag - altså en fast dag - hvor man så bare mødte op fx. i Skejby hver onsdag kl. 17.00 hvis man havde lyst til at lege, og hvis man så ikke lige kan den dag kommer man bare den næste gang. Er det mon idé?
Nå men i hvert fald - vi er altid klar til at lege.... men vi kører altså heller ikke til Grønland, men gerne til Lystrup eller andre steder i Århus omegn
Håber at høre fra jer enten her eller pr. mail : slumfret@opacus.dk
Vuf vuf fra Slumfret og Bønne

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 21-08-03 17:19

Jamen så siger vi bare hver Torsdag kl.20, vi ses i aften

Kommentar
Fra : Slumfret

Dato : 22-08-03 09:40

Hej Alle!

Jeg har godt nok skrevet det her under 'Nyhedsbrev' én gang, men jeg syntes lige jeg ville lægge det her ind også - bare så jeg er sikker på at I også ser det
I går mødtes Milan & Bønne + ejere i Skejby for at lege og det gik vældig fint - både Bønne og Milan så ud til at
more sig så derfor;

Nu er der hundeleg i Skejby hundeskov - den overfor Aldi på Skejbyvej - hver torsdag kl. 20.00!

Hvis I har lyst til at lege eller bare være med til at snuse omkring, så mød endelig op på torsdag - eller næste torsdag, eller næste.... - så kan vi jagte joggere i flok

Vi ses!
Vuf vuf fra Slumfret & Bønne

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 50 point
Dato : 23-11-03 19:48

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 24-11-03 18:17

Bla bla bla bla...

Godkendelse af svar
Fra : motleyman

Dato : 24-11-03 18:17

Tak for svaret dabj.