/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spil ???
Fra : Surf
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 04-01-02 22:27

hvorfor er der ikke et forum der handle om spil må jeg spørge

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-02 22:30

On Fri, 04 Jan 2002 21:27:23 GMT, "Surf" <Surf.news@kandu.dk> wrote:

>hvorfor er der ikke et forum der handle om spil må jeg spørge

Det er der da

dk.spil.computer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-02 22:51

Fri, 04 Jan 2002 21:27:23 GMT, skrev "Surf"
<Surf.news@kandu.dk>:

>hvorfor er der ikke et forum der handle om spil må jeg spørge

Der er masser, de starter med dk.spil.*

En liste med alle danske grupper kan du se på
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?tree=dk>.

Men om de findes på kandu.dk ved jeg ikke, men hvorfor dog ikke
bruge en newsreader til at læse news med i stedet for web?
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-01-02 00:14

det var ikke det jeg mente . der jeg vil hen er hvorfor er der ikke et rubik her i kandu
som omhandler spil fesk hvis nu har et problem med et spil at de så skrive her til kandu.dk og så fåret et svar igen det er der hen jeg vil

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-02 00:25

Hej Surf
det syntes jeg også at det er mærkelig der ikke er
men har du nogle spørgsmål kunne du ikke skrive dem under den der hedder andre interesser
eller prøv at skrive en email til Kandu og spørg om de ikke kan lave en med spil
service@kandu.dk
MVH Brian

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-01-02 21:00

jeg har skrivet til dem og her er hvad de skrev til mig

Du har helt ret, selvfølgelig skal der være en gruppe over computerspil. Der er nu oprettet en gruppe ved navn “Computerspil” inden under Fritid

så ved man det