/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Afmelde kandu konto
Fra : Odense28
Vist : 256 gange
50 point
Dato : 28-07-03 15:25

Hvordan sletter jeg min bruger profil herinde. jeg vil ikke længere bruge kandu.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-07-03 15:31

du kan ikke slette den da dine indlæg så vil forsvinde rundt omkrign !!!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-07-03 15:32

Det nemmeste er at sige hokus pokus nu er jeg ikke længere med på kandu.dk og så lade være med at komme herind mere

Kommentar
Fra : cv1441

Dato : 28-07-03 15:35

Det var dog noget tåbeligt noget at man ikke kan slette sin brugerkonto!

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 28-07-03 15:37

Ja, det er tåbeligt, men ikke desto mindre rigtigt.

Jeg har selv engang spurgt om det samme, og i kan kigge på denne
http://www.kandu.dk/dk/spg/5237
Hvor der også er et svar fra kANDU lidt nede af siden.

Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-07-03 15:39

Hvorfor er det tåbeligt.....
forestil dig at der rundt omkring i spørgsmålene forsvandt kommentarer....det ville være noget frygtelig rod !!!

Men kan afmelde e-mails

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 28-07-03 15:41

Jeg kan ikke finde ud af at lave de der fine kasser med [citater]
så jeg har lige kopieret det hele ind her.

"Jeg har lige været inde og læse alle indlæggende til det omtalte spørgsmål, og Zonkers kommentar beskriver fuldstændig vores situation.
Vi kan desværre ikke slette en person, da personens ID flyder rundt over alt i vores databaser. Vi kan sætte et flag der indikere at personen ikke er aktiv længere, men slette ham/hende det vil vi have svært ved, for hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
(Servicemedarbejder)"

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-07-03 15:42

Det er der ikke noget tåbeligt i, eftersom kandu
i så fald ville blive hakket til plukfisk.

Vil man ikke være med mere, lader man bare være
med at logge på.

Så let er det.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-07-03 15:43

>Uffe29.

Det er nu en påstand med modifikationer. Mange indlæg kunnen slettes, uden at det på nogen måde blev opdaget

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : cv1441

Dato : 28-07-03 15:44

Det er altså stadig noget gylle at man ikke kan afmelde sin konto.

I kan da bare lave systemet så svar og indlæg ikke forsvinder selv om kontoen bliver nedlagt. - Andre kan, så kan I vel også

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-07-03 15:51

Okay, hvis det kun er kontoen, det drejer sig om,
kan det sikkert klares ved at sende kandu en mail.

Og hvis man går ind i sin profil, har man under "Rediger profil"
mulighed for at slette sit navn og adresse.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 28-07-03 16:00

I dette tilfælde med Odense28, kan jeg jo ikke se den store skade.

Har været medlem siden 7/4-2003, og har hverken stillet spørgsmål,
besvaret spørgsmål eller lavet nogen tips. så i sådan et tilfælde skulle
man vel nok kunne slette brugeren helt.

Jaeee, hva' ved jeg?? ingenting

Mone

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-03 17:03

Odense 28: Indtil i dag kl 15.25 hvor du stillede ovennænvte spørgsmål var der vist ingen kandubrugere, der var klar over din tilstedeværelse. Det er først nu at vi ved, at du eksisterer.

For dig ville det have været lettere bare at lade være med at skrive. Du kan nu lukke dit spørgsmål ved at acceptere et af svarene, samtidig med at du ikke skriver fremover, så hører du ikke mere fra kandu/brugerne.

Hvorfor du ikke vil være kandubruger er jo noget, som kun du ved. Lad være med at logge ind fremover, hvis det ikke er noget for dig.

mvh ans

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-07-03 17:54

1) Hvis det er fordi man ikke vil have mails fra kandu, så kan det afmeldes

2) Hvis det er fordi man ikke vil stå ved det man har skrevet, så har man et problem idet man under oprettelsen siger ok til at kandu.dk ejer indlæggende

3) Hvis det bare er sit navn man vil have slettet (hvilket jeg overhovedet ikke kan se nogen formål med) så ville kandu.dk kunne erstatte navnet med f.eks. ukendt023 og fortsætte med ukendt024........ Men dette ville gøre sitet meget upersonlig, og medføre meget administrativt arbejde

Accepteret svar
Fra : S.B.L

Modtaget 50 point
Dato : 28-07-03 18:23

Det passer ikke at man ikke kan slette en bruger!!!
Jeg har haft slettet en profil - Bue2 (havde tilmeldt den med en email-adresse jeg ikke kunne tjekke - ups)... Skrev bare en mail til kandu, og så blev den slettet (efter en uge)

SBL

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 28-07-03 19:41

Hejsa til alle.

Gider ikke kommentere alle indlæg - men bortset fra det ka' jeg ik' se Odense28's problem. LUK PC'en.

Fortsat god aften til alle - også alle dem der godt bruge Kandu.

Helle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-03 20:04

Odense28 -> NEJ. Det kan du heldigvis (desværre?) ikke !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Odense28

Dato : 29-07-03 07:52

Tak for svaret S.B.L.