/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lejlighed i Aarhus!!
Fra : pukkeluk
Vist : 328 gange
50 point
Dato : 28-07-03 12:18

Jeg og min kæreste skal til Aarhus snart og vil derfor gerne have et sted at bo!! - Har du en lejlighed vi kan leje i 2 år? - Eller kender nogen, der kender nogen, som har? - Vi kan evt. bytte med en i København ( men kun for 2 år)

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-03 12:25

Hey..

Hvad er det for noget I har i københavn??

Min søster skal nemlig starte på en uddanelse i KBH her d. 15 august.. Og hun mangler et sted at bo fra d. 1 september.. Hvad er det for noget? Pris? Beliggehed?

Hun skal starte på Handelshøjskolen, og hun kommer også fra jylland..!

Kommentar
Fra : pukkeluk

Dato : 28-07-03 21:25

Vi har 2 værelser på ydre ØSterbro med bad og toilet. Fin beliggenhed for byen og også ud af byen. Dejlig gård med vaskemuligheder! - Kan evt. deles af 2 personer, da der er spiseplads i køkkenet. Koster 5000 kr. inkl. alt.
Hvad har din søster?
Skriv evt. til pe_ne@mobilixnet.dk, så kan vi skrive mere!

Godkendelse af svar
Fra : pukkeluk

Dato : 21-08-03 11:08

Tak for svaret martinussen.