/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik fra "Bisc&"-reklamen
Fra : hundebol
Vist : 735 gange
50 point
Dato : 28-07-03 11:27

hey

jeg vil så'n set bare høre om der er nogen der ved hva den sang der er med i en "Bisc&bounty"-reklame. Det er den reklame som hedder "Daddy&Daisy" (det står nederst på skærmen i starten af reklamen) - og det er en lille pige og hendes far der tager bussen.

Men hva hedder den sang??

Accepteret svar
Fra : smoelfemor

Modtaget 50 point
Dato : 28-07-03 13:30

er det ikke mr sandman du tænker på

http://www.songexpressions.net/sandman.html

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 28-07-03 16:54

Tak for svaret smoelfemor. Det var lige den jeg tænkte på... :0)
Jeg takker!