/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
a bunnys tale
Fra : dessen
Vist : 488 gange
256 point
Dato : 28-07-03 00:04

hej

er der nogen der ved hvor man kan købe a bunnys tale med kerstie ally, helst på dvd men ellers på vhs, har prøvet blockbuster, videoland, laserdisken, amazone...?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-07-03 08:24

Bestprices.com..
http://www.uln.com/cgi-bin/vlink/013131079838IE.html
Ikke på lager, men du kan registrere dig til at få besked når den kommer

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-07-03 08:42

Det er måske smart at kontakte nedenstående, for at få at vide om den overhovedet produceres mere:

ANCHOR BAY ENTERTAINMENT, INC.
Kenneth P Kartje
500 KIRTS BLVD.
TROY MI 48084
USA
Jeg finder ikke telefonnummeret... Men en Kennet Kartje med nummeret: 001-586-264-1549

mvh
Jens

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 28-07-03 10:43

hejj jensT

tak for hurtigt svar, desværre sender Bestprices.com ikke til udlandet, da det er en amerikansk side.
har du evt en email til kenneth kartje???

kram dessen

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 28-07-03 10:54

hej igen jensT

jeg har fundet deres email og venter på svar

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 28-07-03 12:11

hej igen

tror det er umuligt, har været inde og kigge på rigtig mange amerikanske sider og hvis de endelig har den, kan de danske videomaskiner ikke tage den, det ser ikke ud som om den er ugivet på dvd!!!!!

er der nogen der har andre ideer???

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-07-03 12:25

Ja, ser ud til at der kun er udgivet på VHS - pal/secam mæssigt kan du nok få konverteret et eller andet sted herhjemme.
mvh
Jens

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 01-08-03 03:25

de fleste nyere video maskiner afspiler fint det amerikanske ntfc video format på vores fjernsyn uden problemmer læs bare lidt i den medfølgende manual

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 01-08-03 03:33

filmen kan iøvrigt købes hos amazon på dette link http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6302586380/bridgebooks/002-5550128-2148857 på vhs format

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 256 point
Dato : 01-08-03 07:31

fox - den er ikke på lager i amazon - men man kan lægge et bud ind på den som "used" altså brugt.
mvh
Jens

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 01-08-03 10:37

hej fox mulder

jeg har en philips video, og da jeg ikke kunne finde noget om det i brugevejledningen, ringede jeg til dem. videoen kan ikke tage de amerikanske, de have en maskine der kunne, men problemet er så at tvet oz skal kunne tage de amerikanske formater og det sagde den venlige philips-mand at der ingen tver herhjemme der kan. øv

tak fordi du prøvede

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 01-08-03 11:37

hej har selv 2 vhs maskiner der afspiler amrikanske ntfc bånd på et ca 5 år gammelt sony fjernsyn så det er noget sluder du har fået at vide hos philips ?
det er nok bare video'en kan afspile ntfc formatet fjernsynet behøves ikke at gøre det da video'en laver et signal som tv'et kan forstå.

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 01-08-03 18:08

ok tak, men min video kan altså ikke tage dem, så må jeg evt ud og købe en ny.

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 07-08-03 09:13

Hej

Jeg vil give fox_mulder ret - den er på amazon (søg på "a bunny's tale" - husk '''''). Og umiddelbart efter al sund fornuft så når det hedder vhs format burde en almindelig video maskine kunne klare det.

Hilsen
Simon

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 11-08-03 09:14

hej simon100

der står jo på amazones side at vhsene ikke kan bruges på skadinaviske videomaskiner, kun på amerikanske. de vil jo bare ha solgt deres videoer, så hvis de passede til alle maskiner, tror du så ikke at de havde skrevet det?

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 11-08-03 13:36

en gang til så alle forstår det i USA mfl. bruger man video systemet ntfs og i europa med enkelte undtagelser bruger man pal systemet, forskælen er antal linier (opløsning billedet) sendes (vises) i.
så det kræver bare at man har en video der kan vise Film i NTSF formatet og det KAN NÆSTEn ALLE NYERE Video maskiner, du kan også se ntfs film på almindelige maskiner dog kun i sort hvid altså ikke i farve og derfor ikke særligt sjovt men du kan faktisk godt se dem. så hold nu med det pjat og køb din film vis du vil ha den, det er jo en meget gammel udgivelse og du skal ikke forvente at den kommer på dvd så god er den heller ikke, kirstie alley eller ej.
med venlig hilsen fox

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 11-08-03 18:53

tak for dit ellers meget sure svar, jeg prøver det, men pga surhed og dårlige bemærkniger for du ikk mine points.

Godkendelse af svar
Fra : dessen

Dato : 11-08-03 18:56

Tak for svaret JensT.
du får mine points fordi du prøvede og fox var så mavesur

kram dessen