/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
tv-out men mangler billede?
Fra : fablechild
Vist : 426 gange
20 point
Dato : 27-07-03 20:53

Jeg har forbundet pc'en med tv'et med et almindeligt tv-kabel.
Kan det være årsag til at jeg ikke for noget billede frem på tv'et?
Har alle nye drivere installeret, har nview og det er aktiveret...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-07-03 21:00

Når du nu siger Almindeligt tv-kabel.... Hva mener du så med det?? Et s-vhs kabel eller et Phonokabel....
Og hvilket grafik kort osv?

-- Russe

Kommentar
Fra : fablechild

Dato : 27-07-03 21:15

Geforce4 og hvad kabel angår mente jeg egentlig antenne kabel.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-07-03 21:18

ok der røg jeg altså af... Hvordan har du båret dig ad med at forbinde dem med antenne kabel...??

Altså jeg har ikke lige været udsat for et GForce 4 kort som havde RF udgang....

Hvilken model GForce 4 er det??

-- Russe

Kommentar
Fra : fablechild

Dato : 27-07-03 21:26

GForce4 Ti 4200...

Kommentar
Fra : henras

Dato : 27-07-03 22:01

Hvordan ser stikket ud på det kabel du har brugt. Hvor mange ben har det, hvad form har stikket og hvad størrelse har det?

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 20 point
Dato : 27-07-03 22:36

Jeg har TI4200 og det har følgende udgange: VGA, TV og DVI.
Yil TV udgangen hører et stil med 7 ben og som tilbehør følger et forbindelseskabel der ender i et RC stik.
Hvis du har det samme, skal du have et tilhørende forlængerkabel til TV'et. Men med det kabel får du kun billeder. Derefter skal lydudgangen også tilsluttes.
Med venlig hilsen
Per0702

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 27-07-03 22:37

Jeg har TI4200 og det har følgende udgange: VGA, TV og DVI.
Yil TV udgangen hører et stil med 7 ben og som tilbehør følger et forbindelseskabel der ender i et RC stik.
Hvis du har det samme, skal du have et tilhørende forlængerkabel til TV'et. Men med det kabel får du kun billeder. Derefter skal lydudgangen også tilsluttes.
Med venlig hilsen
Per0702

Godkendelse af svar
Fra : fablechild

Dato : 28-07-03 00:29

Tak for svaret per0702.