/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Radeon 9100 64ddr lagger over alt!
Fra : HanSSoN
Vist : 331 gange
85 point
Dato : 27-07-03 16:21

Hallo der, er der nogen der kan hjælpe mig!

Det er lidt svært at forklare, men jeg prøver.
Mit radeon 9100 64DDRram lagger, det
er lige meget hvor stor opløsningen er, men det er ligesom der er noget galt med frekvensen. i counterstrike kan man se hvor mange fps der er og den køre med 100 fps, så det er ikke det. men der er lag alligevel.

Det kan jo også bare være en indstilling, men jeg har prøvet næsten alt nu.
Den har problermer med direct3D og OpenGL. og også når man flytter på winduerne ved skriveboret den lagger bare over alt... hmm...HJÆÆÆLP!

Som sagt det er lidt svært at forklare... er der nogen der har et bud på hvad det er eller har haft samme problem. har installeret nye driver, og det hjælper ikke en meter.
Har prøvet at geninstallere winxp.

Jeper Hansson.

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 85 point
Dato : 27-07-03 18:37

Før du gør andet så prøv at chekke din direkt x version, skal være ver. 90,a
Der er nye drivere på ATIs hjemmeside fra sidste uge Catalyst 6.0
Fortæl lidt om din PCs udrustning og dit operativsystem
OW

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-08-03 23:52

min computer er bare noget lort... :0(

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-08-03 23:52

Tak for svaret oldwiking.