/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
hjælp min pc er UNDERLIG
Fra : tutfis
Vist : 718 gange
50 point
Dato : 27-07-03 16:04

i de sidste par dage er min pc begyndt at opføre sig underligt; den kan ikke bruge fejlfindning, scandisk genstarter/hvis den køre, grafikken er sløret/prikket farverne svage+pixels fejl. pcen er pludselig langsom problemer med at have flere vinduer åbne....

Hvad er der galt?

har prøvet at virus scanne den- den siger alt er ok
zone alam bliver ved med at blokkere, da flere progammer og filer forsøger at få internet adgang- firewall blokker også for alle disse filer og programmer!
har tjekket indstillinger af grafik-kort: 3D blaster riva TNT2 vanta pci (creative) hvilke også er ok og ikke ændre på grafik problemerne

fujitsu siemens amd duron:
authentic amd
amd duron(tm) processor
128 mb ram
filsystem 32 bit
vituel hukkommelse 32 bit
diskkomprimering ikke installeret
pc card-der er engen pcmcia-sokler installeret

Kommentar
Fra : Jonas_Nielsen

Dato : 27-07-03 17:12

Hmm.. er det hver gang du tænder din comp. at den skodder?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 27-07-03 17:20

Tror du ikke du skal klage til Fujitsu Siemens

Jeg kunne ikke lade være......

Prøv at stille dit spørgsmål under Teknologi istedet for, så tror jeg
du har større chancer for et korrekt svar.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-07-03 18:56

Mone det er hvad der sker, når man ringer til en ven som ikke er en haj til pc osv. og giver den person besked på at hoppe her ind og spørge for en!!!!!!!!!!

MVH tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-07-03 19:00

hej Jonas_nielsen

Ja det er hver gang at den skoder nu.....

har hverken tid eller tålmodighed til at aflever den til rep IGEN IGEN.... sider og "forsøger" på at skrive Bachlorgrad lige nu.....

alle forslag til hvad man kan gøre er VELKOMMEN
inden den ryger ud af vinduet fra 1 sal!!!!

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-03 19:39

Hej tutfis

Ikke fordi jeg skal gøre mig klog, og måske har det heller ikke noget med det at gøre.

Kan det måske være noget snavs ala spyware eller lign. der måske prøver at drille puteren.??

Prøv at læse på www.spywarefri.dk, og de har også et godt forum hvor du kan prøve at gentage dit spørgsmål, de er meget flinke til at hjælpe, og som regel hurtig med svar.

Det er da en mulighed du kan forsøge.!

Held og lykke med det

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 27-07-03 20:21

Hej tutfis.

Jamen det er helt i orden med mig.

Men tænkte du måske fik mere ud af det i den rigtige gruppe.
Men det ser jo ud til, at de også kommer her.

Jeg håber ikke du smider den ud af vinduet fra 1. sal, så kig
lige ud af vinduet først, så der ikke er nogen der får den i
hovedet ik'

Held og lykke med det

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-07-03 21:22

hej mone

ja de kommer åbenbart også her!!!!!!!

ja skal nok passe på at ingen får den i hovedet er kun forsikret mod skade der sker på den og ikke for skade den anretter mod andre så må heller lade være c",) surt at man ikke lige har holdt en fest også en tabte en øl i den for det er den dækket imod c",)

mvh tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-07-03 21:26

hej batman....

tak for tippet, har også scannet den hos spywarefri- den fandt da også 3 ting som lige skulle fjernes, men mit problem eksistere desvære stadig

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 27-07-03 21:59

prøv at stille spørgsmålet i spywarefri's forum, måske kan de hjælpe som bantam skriver, de kan mange ting derinde

Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 29-07-03 19:54

Tak for svaret bantam.

bliver godkendt fordi kender mange steder hvor man kan få hjælp på nettet, men kendte ikke spywarefri og det var et RIGTIG godt tip.
for der inde fik jeg virkelig meget hjælp og fik bekræftet min misktank til hvad der kunne skyldes problemerne og hjælp til hvordan jeg kunne løse dem.
mvh tutfis