/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha fs-1 og puch maxi
Fra : Orsted_banden
Vist : 277 gange
50 point
Dato : 27-07-03 12:46

NOgen der ved hvad en udstødning der giver mest på yamaha fs-1??? er det cross ud stødningen eller La fracroni??? og skal et 45mm membran tun til en puch maxi synge lidt inde ved membranerne, og hvor hurtigt går sådan et tun normalt???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-07-03 13:35

Du kan få maxi'en op over 100kmt hvis du smider en masse andre dele på!

Og cross'en skulle være bedst, jeg ville dog vælge franconi'en, da den yder stort set det samme og ser meget bedre ud!

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 27-07-03 18:05

jeg har boss udstødning på og 20 mm, og store skyllekanaler, hvor stærk vil den så gå???? og skal den synge lidt???

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 27-07-03 18:05

jeg har boss udstødning på og 20 mm, og store skyllekanaler, hvor stærk vil den så gå???? og skal den synge lidt???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-07-03 18:34

Du burde godt kunne smide den op på 100kmt! Og det kan da godt være den synger lidt, men det burde lyden fra kaburatoren overdøve!