/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vitser......
Fra : Melander
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 26-07-03 23:18

Hejsa..

Som følge af at jeg bliver 30 år imorgen, og jeg er begyndt at kigge efter et godt plejehjem og også er ved at finde mig en stok, trænger jeg til at blive muntret lidt op. og hvad er bedre til det end en god vittighed...

Jeg lægger selv for...

En gammel mand sidder på en bænk i parken, og græder noget så hjerteskærende, en ung mand kommer forbi og synes det er synd for den gamle mand. "hvad er der galt" spørger den unge mand..
"Jo" siger den gamle mand " jeg har en affære med en ung smuk kvinde"
"Jamen hvorfor hulen græder du så" siger den unge mand..
"Jo, se du, snøft, jeg har glemt hvor hun bor" svare den gamle.........

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 26-07-03 23:26

En gammel mand rejser sig for en smækker ung pige i bussen. "Nej nej", siger hun, "bliv endelig siddende, jeg er ung og tar s`mænd ikke skade af at stå op". Den gamle mand siger "Nå, men så sæt Dem da på mit skød, jeg er alligevel så gammel at jeg har glemt hvorfor man har unge piger på skødet".

De sidder et par stoppesteder, og siger den gamle mand:

"Undskyld frøken..De må hellere rejse Dem...så gammel er jeg åbenbart heller ikke!"

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 26-07-03 23:29

En p-bøde
Her i udsalgstiden kan det være vanskeligt at finde en p-plads.
I går var jeg inde i en butik i max 5 minutter, og da jeg kom ud igen, stod der en motorcykelbetjent og skrev et bødeforlæg.

Jeg gik hen til ham og sagde "Slap nu lige lidt af. Giv dog lige folk en chance!".
Han ignorerede mig fuldstændigt. Gik blot hen foran bilen og skrev registreringsnummer ned.

Jeg hævede stemmen lidt og kaldte ham røvhul og regelrytter.
Han kiggede på mig, mens han hev bøden af og derpå begyndte at undersøge dækkene.
Så begyndte han fandeme på en ny bøde.

Jeg bad ham stoppe og kaldte ham blandt meget andet en forbandet æggeskal.
Da han var færdig med den anden bøde, satte han begge bøderne under vinduesviskeren
Så undersøgte han gummikanten på viskeren og begyndte at skrive en ny bøde.

Dette stod på i ca. 10 min. Jo mere jeg råbte, des flere bøder skrev han ud.

Til sidst gad jeg ikke mere. Min egen bil holdt trods alt lige rundt om hjørnet...

SBL

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-07-03 23:29

Hejsa.. denne her må lige passe til dig...

En ældre dame går hen til en lille gammel mand, der
sidder i en lænestol på sin veranda. Selv om han
ser udslidt og skrøbelig ud, smiler han alligevel
tilfreds.
"Jeg kunne ikke lade være med, at lægge mærke til, hvor glad og tilfreds, De ser ud", siger hun, "Hvad er Deres opskrift på en glad tilværelse ?"
"Jo, jeg ryger 3 pakker cigaretter om dagen", siger han og vinker med en cigaret "og så drikker jeg en kasse øl om dagen, spiser kun junk food og dyrker aldrig motion."
"Det var dog fantastisk", siger damen, "Hvor gammel er De ?"

"30"

PS. Tillykke med i morgen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 26-07-03 23:31

hihihihihihihahahahahahahaha.......

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 26-07-03 23:31

Da Gud havde skabt Adam og Eva, havde han to gaver tilbage, som han ville give til dem.

Gud sagde: "Jeg har to gaver tilbage til jer. Den ene er kunsten at tisse stående..."
Adam afbrød: "Jeg, jeg vil ha' den, det ville være vildt godt, livet vil blive så meget enklere og sjovere!"

Gud kiggede på Eva, og Eva nikkede og sagde: "Hvorfor ikke, det er ikke så vigtigt for mig."
Så Gud gav Adam gaven. Adam skreg af glæde, han hoppede op og tissede rundt omkring, op og ned af væggene og løb ned til stranden, hvor han tissede og beundrede mønstret, som han lavede i sandet.

Gud og Eva betragtede Adams glæde, og Eva spurgte Gud:
"Og den anden gave du ville give??"
"Hjerne, Eva, hjerne."

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-07-03 23:35

En gammel mand sidder og kikker ned på vedhænget og sukker:
Vi blev født sammen,
vi har haft meget morskab sammen,

hvorfor i helvede skulle du dø før mig ?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 26-07-03 23:35

En hvid mand kommer ind på et apotek og ber om et kondom.

Manden: Giv mig et kondom nu! Apotekeren: Vi har desværre kun sorte tilbage! Manden: Så giv mig det!

En dag efter kommer der en sort mand ind Manden: Giv mig et kondom! Apotekeren: Vi har desværre kun hvide tilbage! Manden: Så giv mig det

En dag efter kommer der en til hvid mand ind. Manden: Skynd dig giv mig et kondom! Apotekeren: Vi har desværre kun blå tilbage! Manden: Så giv mig det!

Ni måneder senere kommer den ene hvide mand tilabage stikker apotkeren en lussing og siger Manden: Din idiot min kone har fået en sort unge!

Lidt efter kommer den sorte mand gående stikker apotkeren en lussing og siger Manden: Din idiot min kone har fået et hvidt barn!

Lidt efter kommer den sidste hvide man tilbage og stikker apotekeren en lussing og RÅBER! Manden: DIN IDIOT MIN KONE HAR FÅET EN SMØLF!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-07-03 23:37

og så lige en der er oppe i tiden

En ældre mand kommer kørende på motorvejen, da hans
kone ringer ham op på mobilen:
- "Albert! Kør nu forsigtigt på vej hjem. Jeg har lige hørt at der en sindsyg tosse der kører imod trafikken på motorvejen!"
- "Een siger du? Der er skam flere af dem her."

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 26-07-03 23:38

En 70 år gammel mand kommer til lægen for at få sin årlige helbredsundersøgelse.

70 årig : Jeg er ellers blevet gift.

Lægen : Nå da

70 årig : Ja og det med en på 18 år.

Lægen : Det må jeg nok sige.

70 Årig : Ja og det bedste er at hun er gravid.

Lægen : Tillykke med det - Det minder mig om en storvildtsjagt jeg en gang var på - Vi gik inde midt i skoven og pludselig kommer der en kæmpe bjørn stormende mod mig - jeg griber bagud får fart på paraplyen og trykker, den folder sig ud - idet samme lyder et brag og bjørnen falder om.

70 årig : Det må have været en anden der skød.

Lægen : Præcis det er det jeg mener.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-07-03 23:40

Og så den norske:

Rodeo for damer:
Legg gutten på rygg, begyn å ri ham uten kondom.
Len deg så frem og si du har gonore.
Forsøk å holde deg på plass i 8 sekunder.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 26-07-03 23:41

Nu vi snakker om rodeo::::

En direktør var på rejse med sin stab. Under et besøg i USA besøgte flokken et rodeo, hvor man for et mindre beløb kunne få lov til at tæmme en tyr.

Direktøren betalte og satte sig op. Efter 20 minutters vildt ridt kom han tilbage; tyren var fuldstændig flad.

En cowboy spurgte:

- Hvordan gjorde du det?

- Min kone er epileptiker !

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 26-07-03 23:46

hæhæhæhæhæ

En lille indianer spørger sin far:

- Far, hvorfor hedder lillesøster Solstråle?

- Det er fordi solen strålede ind i tipien, da hun kom til verden. Var der ellers noget, du ville spørge om, lille Hul i Gummi?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-07-03 23:53

En matros der stammede kom op til lægen.
Je-je-je vil gerne ka-ka-kastereres fik han frem.
Hvorfor dog det? spurte lægen.
D-d-det forlanger re-re-rederiet, vi skal på v-v-varmen.
Nå-hvad pokker tænkte lægen og plop-plop så var den sag klaret.
På vejen ned fra lægen møder matrosen en kollega på vej op.
Hej siger kollegaen, du er nok blevet vaccineret?

Sa-sa-sa-satans osse

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-07-03 07:22

En blondine gik på posthuset og siger: "Jeg skal bare have givet denne besked til min mor i USA."
Postmanden svarer: " Det bliver 100 kr."
"Jamen jeg har ingen penge...Jeg vil gøre alt for at hun får denne besked."
Postmanden: "ALT?"
Blondinen: "Ja……alt!"
Postmanden tager hende med ind på sit kontor og låser døren. Han beder hende om at lægge sig på knæ og åbner derefter sine bukser.
Han kigger ned: "Kom nu i gang..."
Blondinen rykker hovedet tættere på ham: "Hallo....mor..?"

Du får lige én til

En folkeskole er på besøg på den lokale politistation. På et tidspunkt under rundvisningen peger rundviseren på en tavle med billeder af verdens 10 mest eftersøgte mænd og fortæller hvorfor de er eftersøgt m.v.
Lille Per peger på det øverste billede og spørger: - "Er han den mest eftersøgte i verden?"
Rundviseren: - "Ja, det er han."
Lille Per: - "Hvorfor beholdte I ham så ikke da I fotograferede ham?"

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-07-03 07:36

Okay-okay, så den sidste herfra.
Det siges mellem søfolk, at grunden til at orkaner får pigenavne, skyldes at de er vilde og våde, når de kommer,
og når de forsvinder igen, tager de hus og bil med.

God søndag og tillykke med dagen

Mvh dabj

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-07-03 08:30

Hej Melander.
Vittigheder har jeg aldrig været god til. Jeg skriger af grin når jeg høre en, 5 min. senere er alt glemt igen.
Men rigtig hjertelig tillykke med din runde dag idag.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 08:53

Det var en fee der kom svævende igennem en park og får så øje på et par hundrede år gammle bronze statuer af en nøgen mand og kvinde som står over
for hinnanen med udstrakte arme,hun får et bedrøvligt udtryk i øjnene og
tænker neeeej hvor sødt,men det er synd at de har stået der i så mange år
uden at kunne få noget,så hun svinger staven og de kommer begge til live,
så siger hun,gå nu ind i buskene og få det overstået,de går så ind i buskene,
og der lyder en hektisk ativitet stønnen og pusten,sådan går der et stykke
tid,så kommer de ud igen,lige når fee'n vil forvandle dem tilbage,tænker hun aaah
de har stået der i hundret år,så jeg giver dem en mulighed til,og så siger hun
hej,gå i ind og ta en tur til,okay siger den ene statue til den anden, men denne gang holder du duerne nede mens jeg skider dem i hovedet.

Manse9933

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-07-03 11:05

Han stod ved baren og brokkede sig over, at han ikke kunne finde på, hvad han skulle give konen i fødselsdagsgave.

- Hvad med en ægte perlekæde?

- Det har hun!

- Hvad med en sportsvogn?

- Det har hun osse!

- OK! Så giv hende en lille hamster.

- En hamster? Hvad er det?

- Det er sådan en lille lådden een, der lugter af tis.

- Sådan en har hun osse.

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 11:23

Lille peter kommer ud på badeværelset og ser mor splitter nøgen og kigger
ned og siger mor hvad er det,så for at få fred i sit forehavende så affærdiger
hun lillle peter med, det er en svamp til at vaske sig med og kan jeg så få
fred,så går der 14 dage og peter overrasker mor igen splitterfornøjet i badeværelset,men i mellem tiden har mor baberet sig,og peter spørger overrasket
mor mor vor er svampen henne,og mor svare surt,ja den er blevet væk og jeg kan ikke finde den smut så peter og lad mig så få fred,så går der 14 dage igen,så
kommer peter drønende ind på badeværelset og råber mor mor jeg har fundet
svampen,stuepigen er hved at vaske far i ansigtet med den.

Manse9933

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-08-03 12:44

To mongoler står og snakker om sex:

- Jeg har hørt, det er godt at slikke der, hvor man tisser!

- På brættet eller på gulvet?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-08-03 12:55

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-03 12:31

Lægen til patienten...
- Jeg har en god og en dårlig nyhed.
- Giv mig den dårlige først.
- Vi er kommet til at amputere det forkerte ben.
- Åh nej...Hvad er den gode nyhed?
- Det har vist sig at det andet ben faktisk slet ikke behøver
at blive amputeret alligevel.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-08-03 00:02

melader, - hvordan går det med den lille? Du har været så stille...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-08-03 00:14

det går godt, hun vokser og vokser, men det hænger jo nok sammen med at hun ikke bestille andet end at spise og sove og se sød og dejlig ud

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 28-08-03 07:22

Som sagt tidligere, er jeg døddårlig til at huske de gode. Derfor èn jeg akkurat lige har hørt i morgen TV.
Hvad er forskellen på en kvinde og en måge??
Den ene snager i alting, larmer frygtelig og er ikke til at komme af med....
den anden er en fugl.

Ja, jeg skreg altså af grin.
Undskyld piger
Laurenzio

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-08-03 20:32

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 21:16

Hej, bare for at fjerne "fluebenet", da jeg ikke tror på, at denne small-talk bliver lukket.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-11-03 19:47

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 24-11-03 21:23

hejsa dabj tag denne ------------------------------------linie og stik den skråt op.....jeg afslutter mine indlæg når det passer mig, og ikke fordi en flabede nar ber mig om det...fes den ind eller hvad?

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 18-12-03 23:39

Tak for svaret skingur.
         den er sød men på en fræk måde...god jul