/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
30 år i morgen og godt på vej til at bli~
Fra : Melander
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 26-07-03 19:21

gråhåret...

Tjaa så blive Melander voksen, og gud hvor er det kedeligt at blive 30 år, man skal tage stilling til alt muligt, bla. efterløn og er ens pensioner iorden for nu går det kun ned af bakke og uuuhhaaa er det gigt jeg kan mærke i ryggen og vejret skifter sikkert om for jeg har ondt i knæet....

hmm. søger bare noget medlidenhed...øvøvøv

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 26-07-03 19:32

Det er sipelthen synd for dig. Du har mange år forude med masser af arbejde.
Og en masse glæder.
På forhånd tillykke.
Eyvind fra Smørum.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-03 19:34

Hov lige en ting, med hensyn til det grå hår - jeg hev dem bare ud og har ingen grå hår.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-07-03 19:49

Hej Melander og tillykke med imorgen .... er det medlidenhed du vil have så skal du få det .... jeg bliver 32 år i sept. og jeg kan ligeså godt sige det som det er - det bliver værre og værre, humør og helbred rasler ned .... og ja som du siger efterløn - skal man det eller skal man det ikke ..... jeg betaler 331 gode danske gangbare kr. til det hver måned ....

jeg føler virkelig med dig, på denne din sidste aften i ungdommen. Arme stakkel....

Karina ....

Hav en god fødselsdag på trods af det dramatiske islæt der hænger og truer over dit hoved......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-03 19:49

Thirty but Dirty. Next step : Fourty but Naughty !!!

Bare vent, det er først nu kvinderne for alvor vil avle. Du får nok at se til... Hvis du lever så længe
Tillykke med imorgen og Held og Lykke med den næste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-03 19:56

Hej Melander:

Tillykke med i morgen, men ikke nogen medlidenhed herfra. Du har lige fået en lille datter, Ea, som vil holde dig ung i sind mange år fremover.

Samtidig vil du snart føle at hver gang du har fødselsdag, så er du i din bedste alder.

Nyd nu dagen i morgen, den kommer ikke tilbage.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-07-03 21:14

Nej det gør dagen i dag heller ikk'

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-03 21:42

Husk lige: Hver dag er den første dag i resten af dit liv. Så nyd det så længe, som du kan.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-03 21:44

Tilykke med flødeskumsdagen melander,nu begynder maven langsomt(helt uden grund)at forsøge og kontakte knæene,sikkert for at spørge om vej,til kælderen,dette er et gæt.

Why Microsoft shouldn't make cars

At a recent computer expo, Bill Gates reportedly compared the computer industry with the auto industry and stated: "If GM had kept up with technology like the computer industry has, we would all be driving twenty-five dollar cars that got 1000 miles to the gallon."

In response to Bill's comments/General Motors issued a press release stating the following: "If GM had developed technology like Microsoft, we would be driving cars with the following characteristics:

1. For no reason whatsoever, your car would crash twice a day.

2. Every time they repainted the lines on the road, you would have to buy a new car.

3. Occasionally, your car would die on the freeway for no reason, and you would accept this, restart, and drive on.

4. Occasionally, executing a maneuver such as a left turn would cause your car to shut down and refuse to restart;
in which case you would have to reinstall the engine.

5. Only one person at a time could use the car, unless you bought 'Car95' or 'CarNT.' Then you would have to buy
more seats.

6. Macintosh would make a car that's powered by the sun, more reliable, five times as fast, and twice as easy to drive, but would only run on five percent of the roads.

7. The oil, water, temperature and alternator warning lights would be replaced by a single 'general car fault' warning light.

8. New seats would force everyone to have the same butt size.

9. The airbag system would say 'Are you sure?' before going off.

10. Occasionally, for no reason whatsoever, your car would lock you out and refuse to let you in until you simultaneously lifted the door handle, turned the key and grabbed hold of the radio antenna.

11. GM would require all car buyers to also purchase a deluxe set of Rand McNally road maps, even though they neither need them nor want them. Attempting to delete this option would immediately cause the car's performance to diminish by 50 per cent or more.

12. Every time GM introduced a new model, car buyers would have to learn how to drive all over again because none of the controls would operate in the same manner as the old car.

13. You'd press the 'Start' button to shut off the engine.

Manse9933

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-07-03 22:19

Tillykke med dagen Melander !!
Du vil opdage det ikke er verdens undergang der venter, men en ny spændende epoke i dit liv.
Det kan jeg jo sagtens skrive jeg har jo rundet
Værst, tror jeg, det er for hunkønnet. Som en anden skriver er der noget med et biologisk ur, hos det kønne køn, der fortæller dem at de omgående skal sætte mindst 2 børn til verdenen, hvis de ikke skal sidde ved en rokke og spinde uld resten af deres dage

P.s Vi er jo alle forskellige

mvh srhansen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-07-03 23:45

Jeg blev 30 i januar... fed fest og livet er faktisk blevet dejligere siden...men ok, det er osse blevet sommer i mellemtiden....!!!!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-07-03 00:53

tillykke med fødselsdagen melander.!!!!!!!!!!! nu er jeg garanteret den første der siger det på din fødselsdag

har stadig et par år til de 30 men må da indrømme at jeg ikke har travlt med at blive det

tillykke med det.!!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-07-03 07:43

Godmorgen Melander, og tillykke med din fødselsdag:

Syng selv

I dag er det Melanders fødselsdag
Hurra, hurra, hurra
Han sikkert sig en gave får
som han har ønsket sig i år
Med dejlig chokolade og kager til

Med fødselsdagshilsen
Frank (58 år og stadig meget barnlig. I denne uge har jeg begge mine børnebørn på hhv 7 og 4 år på sommerferie). Det er skønt at være Morfar

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-07-03 09:26

Ja..tillykke. Trøst dig med at min mand er HELT gråhåret opg skaldet oveni...han blev 30 sidste år!!!!!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-07-03 11:01

Hej Melander

Tillykke med din fødselsdag og ha' en god dag.

Mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-03 11:15

Hallo - ikke noget med at sladre, men kan vi ikke overaske Melander med en kakaofugl.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 27-07-03 11:17

Takker mange gange for hilsnerne.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-03 11:22
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-03 11:31

virker ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-03 11:54

Eyvind -> Hva' virker ikke? Fuglen eller linket? Det kører hos mig med Mediaplayer 9.0 Positivt også hos en kammerat.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-03 12:50

Sorry - det var mig der ikke virkede.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 12:51

molokyle, virker,det er bare synd at den flyver så hurtigt at man ikke for
set dyret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-03 13:18

Manse9933 -> Næh.. men man kan som ornitolog værdsætte kvaliteten af den fine lyd, der er på optagelsen af dens flugtsang : Aerrrriiiiieeaaria-arhh... En mellem ting mellem en sulten hættemåge og en lidelig krage.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 13:30

Ja nu kan jeg næsten se den for mig, en politiker med høj hat og vinger

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-07-03 18:39

Tjah, nu er det jo ganske uforudsigeligt, hvor meget
folk får tildelt af det berømte pust i sivet.

Nogle må nøjes med 3 mdr. - andre får 110 år.

Den 80-årige kan med andre ord sagtens tænkes
at overleve den 18-årige.

Så alt det alderhalløj - drop det!

Men tillykke med fødselsdagen!

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-08-03 22:47

Tak for svaret Eyvind. du var bare den den første..................

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-08-03 17:31

Ja selvfølgelig var jeg den første der blev 30, for jeg er den ældste.
Endnu engang
Eyvind.