/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Job tilbydes - VVS montør
Fra : joker
Vist : 600 gange
1 point
Dato : 26-07-03 18:55

Job tilbydes til VVS montør. Der er tale om et kort projekt på 2-3 uger indtil videre Kbh. området. Vi beskæftiger mest rejse montører, så det vil foretrækkes hvis du kommer fra jylland eller fyn. Jobbet skal tiltrædes mandag d. 28/7. Der vil blive udbetalt skattefri diæter og timeløn på dette projekt.

Hvis du er interreseret så kontakt Dansk Håndværker Udlejning øjeblikkeligt på 22978766 og få en snak med Kim Christensen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-03 19:40

Er det joker der laver en joke?
Eyvind.

Kommentar
Fra : brianbent

Dato : 06-08-03 22:22

timeløn??? den får du vist ikke solgt den der.

Kommentar
Fra : joker

Dato : 06-08-03 22:34

Jobet er blevet besat.