/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
billeder
Fra : babsoman
Vist : 441 gange
70 point
Dato : 26-07-03 12:05

hejsa
jeg kan ikke omdøbe mine billeder mere de er i jpg format,men når jeg prøver
bliver der skrevet at filen ikke kan bruges hvis jeg omdøber og ganske rigtigt det kan jeg ikke hvad gør jeg??
mvh babsomanen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-07-03 12:35

Hej
Hvad vil du omdøbe dem til? Hvis du vil give dem et andet "for"-navn peter.jpg yrsa.jpg mm skulle det ikke være et problem.
Hvis det efternavnet .jpg til BMP, gif, tif mfl. skal filen konverteres i et tegne program...
mvh
Benjamin

Accepteret svar
Fra : henras

Modtaget 80 point
Dato : 26-07-03 12:40

Du eller en anden bruger af computeren har sikkert fjernet fluebenet "Hide extentions for known filew types (eller DK Skjul efternavn for kendte filtyper - eller sådan noget)" . Det vil sige at hvis du vil omdøbe billederne skal du når du har skrevet det nye navn selv skrive efternavnet. f.eks bla bla bla.jpg

Kommentar
Fra : babsoman

Dato : 26-07-03 12:40

det er netop "for" navn før .jpg jeg vil ændre og det kan jeg ikke

Kommentar
Fra : babsoman

Dato : 26-07-03 12:45

jeps henras
der lykkes det*s* men hvor sætter jeg så det flueben igen??

Kommentar
Fra : henras

Dato : 26-07-03 12:46

Hvilket operativsystem bruger du?

Godkendelse af svar
Fra : babsoman

Dato : 26-07-03 12:47

Tak for svaret henras.
   ved du også hvor jeg sætter det flueben igen??
mvh babsomanen
fiti@stofanet.dk

Kommentar
Fra : babsoman

Dato : 26-07-03 12:50

windows ME

Kommentar
Fra : henras

Dato : 26-07-03 12:50

Jeps. Hvis du fortæller mig hvilken version af Windows du bruger.

Kommentar
Fra : babsoman

Dato : 26-07-03 12:53

nu er jeg ikke lige med??

Kommentar
Fra : henras

Dato : 26-07-03 12:56

Hvis du fra stifinderen hopper ind i menuen tools eller view (Jeg kan ikke lige huske hvilken i ME). Der finder du folder options (eller DK folder egenskaber eller noget) og trykker på den. Så vælger du fanebladet view. Derefter sætter du flueben i "Hide extentions for known filetypes". Håber du selv lige kan se hvad de hedder hvis du bruger en DK version. Eller skriv lige igen. så vil jeg prøve at finde ud af hvad det hedder. ikk'?

Kommentar
Fra : babsoman

Dato : 26-07-03 13:02

takker for svaret henras
er ikke erfaren med det instrument her

hvilket program åbner man så en lwp-fil
twp-fil
bak-fil med??
ved der er et point system her hvordan giver jeg dig lige dem??