/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hvor finder jeg et sted hvor muligvis er~
Fra : PonyVinden
Vist : 261 gange
20 point
Dato : 26-07-03 11:36

er der nogen der har nogle links til steder hvor jeg kan lave hjemmeside
-det skal IKKE være
- www.webbyen.dk
- www.ridesiden.dk
eller
- www.sol.dk

I må meget gerne maile det til mig på webmastersille@yahoo.dk

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 26-07-03 11:54

Hvad med at betale et mindre beløb pr. måned og få 100MB og ubegrænset antal e-mail adresser.
f.eks. http://www.wannafind.dk/ til kr. 39,- pr. md.

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 26-07-03 12:53

Hvad med http://www.web10.dk til 12 kr. pr.md. plus 60 kr pr.år. for domæne navn.

mvh
RFH

Kommentar
Fra : stas

Dato : 26-07-03 17:04

Skulle jeg vælge mellem de to, så blev det uden tøven wannafind. Har været hos web10, nu hos wannafind. Der er milevid forskel på stabilitet og service.

S.

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 26-07-03 19:09

Jeg har en side hos b-one.nu til 9 kr per mrd - dem er jeg godt tilfreds med.

Men skal det være gratis ville jeg vælge www.hypermart.com som er gratis... men med en reklame.

mvh
Lennie

Kommentar
Fra : Hackey

Dato : 27-07-03 14:54

Hold nu kæft.. Han/hun sagde GRATIS .. www.frip.dk (er til tider nede pga. opdatering.) Hvor der er mulighed for ftp upload
www.friserverplads.dk (Også nede nogle gange fordi de opdatere deres side..) Der er også ftp upload...

Og begge understøtter asp, swf(flash), Php, MySQL, Osv..
P.s. Frip og friserverplads er IKKE det samme..

Kommentar
Fra : Hackey

Dato : 27-07-03 14:55

Altså.. først laver du siden i frontpage og bagefter uploader du den .. på en af flg. sider

Kommentar
Fra : PonyVinden

Dato : 27-07-03 16:17

jeg har fundet et sted ellers mange gange tak for jeres hjælp

Kommentar
Fra : dat

Dato : 07-09-03 17:56

Jeg bruger: http://www.pi.dk/gratis.htm
Som navnet siger: Det er gratis!!!!!
Men du kan ikke oploade dine sider med FronPage, du skal bruge et FTP-program.
Men prøv: http://www.internetplads.dk/index.php?action=soeg&side_id=11
VH
dat

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 17-09-03 16:23

Hej!!

TDC. Har vist også men der skal du vist være bruger.

Ellers kan jeg ikke komme på andre...

MC

Kommentar
Fra : 210335

Dato : 19-09-03 12:16

skal det være gratis er www.1go.dk meget godt. Du får 5 MB uden reklamer eller noget som helst.

Kommentar
Fra : M_S

Dato : 05-10-03 22:13

www.friserverplads.dk eller
www.webbyen.dk som er ganske god!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 31-07-04 14:06

Luk venligst spørgsmålet