/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telekæden i Odder
Fra : TEAS
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 26-07-03 10:56

Jeg købte en mobiltelefon hos telekæden i Odder med et Sonofon abonnement.Jeg anuleree købet med E-mail
og modtog telefonen aligevel.Den tilbagesendte jeg med det samme og nogle dage efter fik jeg papier og simkort
fra Sonofon det anulerede jeg også i henhold til lov om køb over internet.
Men Sonofon ville ikke godkende anulering af abonnementet uden at de også fik en fra Telekæden i Odder.Jeg sendte 2 E-mail
og talte med indehaveren af Telekæden i Odder telefonisk der lovede at anullere det hos Sonofon men det har han ikke gjort.
Jeg reklamerede hos Sonofon over deres samarsbejder Telekæden i Odder og nu er det hele anuleret selvom Telekæden i Odder ikke har anuleret købet hos Sonofon.(Det er nok for at få pengene for oprettelsen)Sonofon har behandlet mig pænt.Er der andre der også har dårlige erfaringer med Telekæden i Odder.

Accepteret svar
Fra : sannepande

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-03 19:53

nej, men arbejder selv i en telekæden butik, og ved er 99% af de gange hvor teleselskaberne siger at det er vores skyld, er det dem som har kludret i idet. Faxer jeg feks. en annulering ind, og ved med sikkerhed at teleselskabet HAR modtaget faxen, kan de mange gange alligevel nægte, og sure kunder kommer ned til mig og brokker sig over at jeg ikke har faxet noget. Men sådan er verden jo desværre, det er lettere at skylde skylden på andre..
p.s. skal ikke kunne sige om Telekæden i Odder har lavet en fejl, siger bare at det ofte ikke er butikken men selskabet

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 15-10-03 22:25

Tak for svaret sannepande.
Der kan ske fejl flere steder og det er ubehagligt.
mvh
Teas