/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ferieforanstaltning. Haster vildt...
Fra : ibasa
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 26-07-03 08:22

Hej med jer alle

Min smukke kone og jeg fiser af på ferie om et par timer. Vil det være en god idé at slukke for kontakten med strøm til hele computeren? Hvad med data, setup, batteri og hvad ved jeg. På forhånd tak for hurtigt svar.

S Rskilde

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 110 point
Dato : 26-07-03 08:39

Yep! Sluk for hele molevitten. Alt i opsætning bliver gemt....

Snup også lige din internet/telefonforbindelse - så elektronikken ikke ryger ved et odentligt tordenskrald

Rigtig god ferie

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 26-07-03 08:43

Tak for svaret kanjegik. Hurtigt og præcist. Kan I passe godt på det hele mens vi er væk.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 26-07-03 08:43

Hej Søren.
Jeg plejer at slukke helt ned når jeg er væk i længere tid, og har aldrig oplevet problemer med tabt data el.andet. Så jeg vil mene, at du roligt kan slukke, og ha ro i dit sind.
Rigtig god ferie.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 26-07-03 08:45

Jaja. 4 min. for sent så ikke dit svar kanjegik.

Kommentar
Fra : als

Dato : 26-07-03 09:05

Derfor kan man jo alligevel godt ønske dig en god ferie. Det være hermed gjort Søren. Vi vil savne dine sjove indlæg, men en ferie varer jo ikke evig.