/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Afslutning i vuggestue!
Fra : Mette117
Vist : 871 gange
100 point
Dato : 26-07-03 01:47

Hej allesammen!

Jeg holder op i den vuggestue hvor jeg har været ansat det sidste år, da jeg skal igang med min uddannelse! Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad jeg kan "lave". Jeg regner med at købe nogle is her i sommer varmen. Men ville gerne finde på lidt sjovt til børnene/stuen. Da jeg har været rigtig glad for at være der og kommer til at savne børn, forældre og personalet rigtig meget!

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig!

Sommer hilsner

Mette

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-03 09:45

Hej Mette, Dette er lidt alternativt til noget "sjovt", hvor det alligevel kan være svært at have alle (kollegaer og familier) med.

Jeg synes at den bedste måde du kan vise alle at du har været glad for at være sammen med dem, er ved at skrive et positivt personligt brev til hver enkelt kollega og hver familie.
Skriv generelt om din glæde ved at have været sammen med dem og tilføj i det enkelte brev de positive ting du har at sige til/om netop den kollega, barn og familie brevet er til, og afslut med at ønske dem held og lykke.

Det er et stort arbejde men også en STOR ting.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 01-08-03 17:17

tillykke med at du skal igan med en uddannelse.Det er altid trist at skal stoppe et sted hvor man har været glad for at være.Jeg vil forstå dig at du laver en afsked over et bestemt tema som du synes kendertegner den vuggestue du har været i,det kan du jo have om formiddagen og temaet kan forstætte om eftermiddagen over en kop kaffe sammen med forældre. held og lykke fremover med din uddannelse

Godkendelse af svar
Fra : Mette117

Dato : 03-09-04 01:07

Tak for svaret JensT.