/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Mørke rander om øjnene
Fra : Helikoptermyg
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 25-07-03 22:36

Kunne godt tænke mig at vide om der mon ikke er nogle derude der har det samme problem som jeg nu har haft i mange år. Jeg er 22 (mand) og er meget mørk rundt om øjnene. Jeg drikker masser af vand, spiser (forholdsvist) sundt, osv. Men det er der konstant. Det er til tider meget irriterende, da jeg ofte bliver spurgt om jeg har fået et par på låget, om jeg ikke sover nok (det gør jeg), om jeg drikker for meget osv osv osv osv..... Er der nogle derude der har samme problem, og måske nogle råd til at få det væk, eller i det mindste bare formindske det ?.....

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 25-07-03 22:49

Hej Helikoptermyg

jeg er en gut på 41 år (søndag sss)

jeg har sammen problem som du har

hvis jeg i en uges tid passer min seng rigtig godt
så forsvinder det

MEN bare 2 dage med lidt søvn så er jeg sort under øjene igen

mvh

pepsimax

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 25-07-03 23:34

hejsa mester...

tror at hvis du tager sol et par gange om ugen, så vil det måske ikke væere så tydligt..?

ciao bello...
DonAndre'

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 28-07-03 20:17

Hej helikoptermyg.

Lige en lille kommentar til dit spørgsmål.

Vi har et hold venner, hvor den ene part arbejder,hvor der laves kølerer,
han er også meget mørk under øjnene, men det skyldes, for højt et blyindhold i blodet, og ikke mangel på søvn.
Har du mon kikket på dit arbejde???. Om årsagen er at finde der.

Mange hilsner Rita.

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 14-09-03 22:00

Hej helikoptermyg

det lader til dit vandpjaskeri til nyrerne ikke er så heldigt, jeg vil tro at dine nyrer har stress og din lukkemuskel mellem
tyndtarm og tyktarm ikke fungerer helt perfekt, så undgå føde med rå grønsager,drik mere moderat giv dig tid til at tygge din mad grundig, køb vitaminer med sporeelementer, kefir, a38 undgå for meget kaffe og tobak.husk en god nats hvile.

mvh nsl

Kommentar
Fra : Helikoptermyg

Dato : 14-09-03 22:15

hej nsl,

nu spørger jeg sikkert lidt dumt.... men hvad er vitaminer med sporeelementer og kefir ??

Accepteret svar
Fra : nsl

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-03 07:20

sporelementer får du ved indtagelse af mineraler, i dag er det sådan at man kan købe nogle gode vitaminprodukter
med indhold af mineraler, kefir er en svamp som bruges i forbindelse med udrensning af bl.a tarmsystemet.

mvh
nsl
p.s der findes ingen dumme spørgsmål og svar, vi har alle en begrænsning

Godkendelse af svar
Fra : Helikoptermyg

Dato : 15-09-03 14:32

Tak for det fine svar nsl. Det vil jeg da bestemt prøve

Kommentar
Fra : Ceekay

Dato : 24-03-04 22:51

Jeg har nøjagtig det samme problem, og har via en søgning på Google fundet frem til disse svar. Rådene fra nsl lyder brugbare, og jeg kunne i den forbindelse godt tænke mig at spørge Helikoptermyg, om han har fundet nogen forbedring i disse mørke rander, såfremt han har fulgt nsl's vejledning - kort sagt: virkede/virker det?