/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Er min R600 virkelig færdig ???
Fra : djdaniel11
Vist : 214 gange
40 point
Dato : 25-07-03 22:05

Hej ...

Jeg har en R600, som ikke kan låses op... Siger Sonofon ihvertfald... Problemet er at koden til at låse den op er blevet trykket for mange gange ... Jeg kan ikke komme ind i menuen og Sonofon siger at den kun kan bruges af et sonofon abonnement...

Håber at i vil hjælpe...

Hilsen ham selv
DJ Daniel

Kommentar
Fra : soll

Dato : 25-07-03 22:51
Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 26-07-03 02:37

soll det hjælper ikke der er KUN koder til nokia telefoner...

Daniel du har følgende muligheder:

A: Bliv hos sonofon i de 6 mrd som kræves
B: Betal dig fra at få den åbnet hos sonofon ( ca 500 kt )
C: Find en alternatib kilde til at få den åbnet ( så mister du måske garantien )
D: Køb en ordenlig telefon

mvh

Lennie

Kommentar
Fra : soll

Dato : 26-07-03 08:38

selfølig kan han finde en unlocker der kan gøre det for 100kr ca jeg fandt da flere da jeg søgte.

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 26-07-03 13:34

C: Find en alternativ kilde til at få den åbnet ( så mister du måske garantien )

selvfølig kan han det - derfor skrev jeg det også

Kommentar
Fra : joker

Dato : 04-08-03 22:19

Hejsa

Hvis du ikke har fundet en løsning så kontakt mig på info@befriminmobil.dk, så finder vi nok en løsning på det hele.

Med venlig hilsen

Kim Christensen
www.BefriMinMobil.dk