/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Skal min campingvogn til syn igen ?
Fra : ralex
Vist : 615 gange
35 point
Dato : 25-07-03 19:21

Hejsa

Jeg har lige købt mig en campingvogn fra 85. Den forrige ejer havde kun campingvognen 1 år. Han fik den synet 09.07.02

Mit spørgsmål er så, skal jeg syne den igen ? eller kan jeg nøjes med at ejerskifte den ? (der er plader på den!)

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-07-03 22:36

hejsa
Så vidt jeg er orienteret skal den til syn, da der kun må gå et år, fra sidste syn ved ejerskifte...............
Men du kan ringe og spørge motorkontoret
m v h

Accepteret svar
Fra : rosenkilde

Modtaget 35 point
Dato : 27-07-03 16:14

Det skal den. Den skulle have været omregistret inden den 9/7 i år

Når et køretøj er over 10 år holder den kun syn i et år

Mvh

Henrik

Godkendelse af svar
Fra : ralex

Dato : 27-07-03 19:57

Tak for svaret rosenkilde.