/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Sår og ar går det væk ????
Fra : supernoob
Vist : 1723 gange
5 point
Dato : 25-07-03 19:17

Hej

Jeg har fået nogle små sår i ansigtet på grund af en sjov dag i byen....

Jeg har du et stort problem at jeg hader at rende rundt med sår så jeg piller altid såret af.....

Men så vil jeg gerne vide de små steder jeg have sår, er nu lyserødt hud dom vis du har revet dig.... Bliver det ikke normalt hudfarve igen ???? Eller vil man altid være lyserød det hvor året har været ????

Kan aret gøres pænere med fugtigscreme af en art eller andet ????

håber på svar....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 25-07-03 21:53

det bedste vil selvfølgelig være at lade dem være, og hele af sig selv, men gå ned i matas og køb en lille tube med kopattesalve, og smør det på, det har en helene effekt...

Hvis du kratter for meget i det, risikere du at få nogle grimme ar, som ikke forsvinder igen..

hilsen Melander

Kommentar
Fra : ture

Dato : 02-11-03 20:29

Du kan aldrig fjerne ar med creme, men forbedre hudbilledet og gøre områderne omkring dine ar lidt pænere.
Du skal have fat i en cellegendandende creme (fra en kosmetolog), og bruge en peeling engang imellem. (IKKE den fra matas, eller andre billige steder)
F.eks. Mærket LD "Living Dimention" Creme Nr.1, og Living Dimentions peeling! Afslut efter peeling med Living Dimetions Azulen Maske der berogliger huden. (og til sidst cremen)
Kan du få fat i dette mærke, vil jeg gerne stå inde for dets virkning!
Alt dette, KUN hvis det er, "ar" du har problemer med..!! Sår skal bare have lov at hele! (evt. med hjælp fra "LD 1", men uden brug af peeling)
P.s. Det skal lige siges at "Living Dimention" er et "lukket produkt" som derfor kun sælges hos f.eks. Kosmetologer! Deres cremer indeholder naturlige ingredienser, og er langt fra dyre!

God Fornøjelse! :)