/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
akita inu opdrætter søges
Fra : bocajnged
Vist : 1729 gange
200 point
Dato : 25-07-03 17:47

hej min kæreste og jeg er faldet for den smukke hund men vi kan ikke finde nogle opdrættere...
hvis der er nogen der kan give mig nr eller email på en vil jeg blive meget glad..

mvh jacob

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 25-07-03 18:16

http://www.akita.dk/ ved noget og
Akita Inu Kennel
Contact: Ms Pascale SPORS
Chaussée de Merchtem 140
WEMMEL, BE 1780
BELGIUM
Phone: 0032 (0) 475 50 06 51
Fax: 0032 (0) 460 53 57
ved noget

Kommentar
Fra : Akita

Dato : 27-08-03 22:26

Hej...

Ved ikke om det var jer jeg snakkede med, her forleden dag.
Men i kan tage et kik ind på vores hjemmeside
www.akita.stribnet.dk
der inde står vores tlf.nr så kan i jo altid ringe hvis det er i vil ned/op/over for at kikke på et par Akitaér, her den 6 september holdes der træf på Fyn, hvor der vil blive mulighed for at se de fleste farver som de findes i, i er så hjerteligt velkommen.

Mvh.
Marianne og Dan Hansen