/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gilera Runner eller Piaggio NRG???
Fra : innleggen
Vist : 410 gange
80 point
Dato : 25-07-03 12:55

Hej jeg er en dreng der snart skal have min første scooter. men jeg ved ikke hvilken, jeg har efterhånden været hele markedet rundt og jeg står tilbage med 2 modeller en Gilera Runner og en Piaggio NRG. jeg vil gerne have for og imod for de to scootere og jeg vil meget gerne have jeres erfaringer med dem.

På forhånd tak!!!

MVH Innleggen

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 25-07-03 16:58

Hejsa
jeg har en Gilera Runner og har været kanon glad for den. starter hver gang og kører perfekt.
Den er pt. til salg til 6500 kr. (skal dog have ny udstødning), kørt 10000 km.
MVH JBG

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 25-07-03 18:21

Stemmer for Piaggo....
Kan ikke sige andet end at jeg syntes NRG er en smuk og god knallert. Og at Piaggo altid har lavet gode knallerter..

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 80 point
Dato : 27-07-03 13:31

Jeg syntes en Gilera Runner er direkte grim, jeg kan ikke li' den måde den er bygget på. Men det er jo smag og behag. De har fuldkommen ens motore (begge kan fås som AC og LC), altså en Piaggio motor, som i øvrigt er en glimrende motor. Så du skal kun gå efter udseendet...

Håber du kan bruge det til noget !

Kommentar
Fra : Jezzer

Dato : 30-07-03 13:54

Hej ven.......?
Piaggio har en af de bedste motere og så er Den Også mega flot/sej
Gilera Runner er også flot men det "hul" mellem sædet og styret Er GRIMT'
ZEZ
Knuz Jeppe
ps Giv Mig mange point jeg er i under skud.....?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-07-03 14:58

Jezzer >> Gilera og Vespa er også udstyret med en Piaggio motor!

Godkendelse af svar
Fra : innleggen

Dato : 08-08-03 23:12

Tak for svaret Jon